گردهمایی محققان حوزه کارآفرینی و کسب وکار‌های نوین
شنبه 5 مرداد 1398 - 14:39:39
ایران مراسم نیوز:  دانشگاه صنعتی شریف سومین همایش ملی کارآفرینی را با تمرکز بر مسأله آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها، دی امسال برگزار خواهد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،

سومین همایش ملی کارآفرینی با هدف گرد هم آمدن محققان حوزه کارآفرینی و کسب و کار‌های نوین برای ارائه آخرین دستاورد‌های پژوهشی و کاربردی در این زمینه در روز‌های 3 و 4 دی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
مدل‌های آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اعضای هیأت علمی، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب و کار‌های نوین و دانش‌بنیان و بررسی الگو‌ها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این همایش است. 
استادان، دانشجویان، متخصصان و دست اندرکاران حوزه کارآفرینی و اشتغال تا 15 آبان فرصت دارند با ارسال مقالات علمی و پژوهشی خود در محور‌های ذکر شده در این رویداد دو روزه شرکت کنند.‌ای رویداد طی روز‌های 3 و 4 دی 1398 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد و دانشجویان، اعضای هیأت علمی، محققان، مسؤولان نهاد‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با کارآفرینی و اشتغال و مدیران شرکت‌های نوپا و فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان از جمله مخاطبان اصلی آن هستند. همچنین با توجه به اینکه تمرکز اصلی همایش بر مسأله آموزش کارآفرینی در دانشگاه‌ها است، برنامه‌ریزان دروس و رشته‌های دانشگاهی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها از مخاطبان ویژه این همایش خواهند بود.
ویژگی‌های دانشگاه کارآفرین، سیاست‌گذاری آموزش کارآفرینی و مبانی فلسفی یادگیری در آموزش کارآفرینانه، آموزش کارآفرینی اجتماعی/ کارآفرینی سازمان، رویکرد آموزش‌های برخط و آمیخته، تئوری‌های پداگوژیک در آموزش کارآفرینی، تأثیر جنسیت در آموزش کارآفرینی، آموزش دهندگان (Educators) / و آموزش آموزش دهندگان (Teacher Education)، روش‌های نوین آموزش کارآفرینی، ارزش‌ها و اخلاق در آموزش کارآفرینی، آموزش کارآفرینی برای دانشجویان رشته‌های غیر مدیریت و کسب و کار، آموزش نوجوانان/ دانش آموزان در حوزه کارآفرینی، نوآوری‌هایی در تأثیرگذاری، منابع آموزشی، سنجش و ارزیابی آموزش کارآفرینی/ کوچینگ در حوزه کارآفرینی محور‌های سومین همایش ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود.
15 آبان ‎ 98 آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش اعلام شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت entconf.sharif.ir مراجعه کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/10127/گردهمایی-محققان-حوزه-کارآفرینی-و-کسب-وکار‌های-نوین
بستن   چاپ