هجدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ و پوشش های صنعتی افتتاح شد
چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 11:00:55

ایران مراسم نیوز: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری صبح امروز با حضور سفیر اسپانیا و بهمن حسین‌ زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی ایران، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی، 205 تولید کننده داخلی و 55 شرکت خارجی از کشور های ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلژیک، سوئیس، سوئد، کره جنوبی، چین، هند، ترکیه، بلاروس، روسیه و اسپانیا حضور دارند. 
شرکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند. 
بر اساس این گزارش، حمایت از صنعت رنگ و رزین، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در داخل کشور، با رویکرد صادراتی اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت های صادراتی و فراهم کردن بستری برای ارتقای سطح کمی وکیفی تولید، فروش و صادرات تولیدات و محصولات ایرانی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه است. 
در این نمایشگاه، صنعت آبکاری در داخل کشور با رویکرد صادراتی اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت های صادراتی و فراهم کردن بستری برای ارتقای سطح کمی و کیفی تولید، فروش و صادرات تولیدات و محصولات ایرانی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه است. 
برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی صنفی با هدف تبادل نظر مدیران بلندپایه و سمینار پروفسور «بروک» مسئول کمیته علمی فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشورهای اروپایی FATIPEC از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است. 
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از امروز تا 6 بهمن ماه در ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آماده پذیرایی از علاقمندان است./1


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1739/هجدهمین-نمایشگاه-بین-المللی-رنگ-و-پوشش-های-صنعتی-افتتاح-شد
بستن   چاپ