عیادت مدیرعامل از کارمند حراست نمایشگاه
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 07:26:31

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها از کارمند حراستی که حین خدمت، توسط خودروی سارقی زیر گرفته شده بود، عیادت کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،چند روز گذشته یکی از کارمندان حراست شرکت توسط خودروی سارقی زیر گرفته شد.

سارقی که قصد داشت قطعاتی را از مجموعه نمایشگاه بین المللی با کامیون خارج کند با ممانعت آقای تهمتن از پرسنل حراست نمایشگاه مواجه شد و بدون توجه به اخطارهای وی، او را زیر گرفت.

این کارمند حراست نمایشگاه در اثر این تصادف دچار مصدومیت شدید و شکستگی پا شد که در نهایت با جراحی توانست سلامت خود را بازیابد.

روز گذشته مدیرعامل مجموعه با حضور در منزل وی به ملاقات این عضو حراست نمایشگاه که در دوران نقاهت به سر می برد رفت.

حسین زاده پس از این عیادت در خصوص اتفاق رخ داده، گفت: من به عنوان مدیرعامل، وظیفه خودم دانستم که از کارمند و همکاری که وظیفه شناسی خود را به حد اعلا انجام داده، تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: من بلافاصله پس از شنیدن خبر، پیگیر درمان وی بودم و دستور دادم تا کلیه خدمات در اختیار این همکارمان قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها در پایان با اعلام این خبر که پیگیر پرونده حادثه رخ داده در محاکم قضایی هستیم، تصریح کرد: این اقدام آقای تهمتن نشان دهنده تعصب و عرق یک کارمند است و من انتظار دارم همه همکاران و مدیران مجموعه نیز در انجام وظایف خود، اینچنین وظیفه شناس و متعصب باشند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24187/عیادت-مدیرعامل-از-کارمند-حراست-نمایشگاه
بستن   چاپ