پرداخت‌یاران و چالش‌های کسب و کاری؛ رویداد پرداختی ITE 2019
سه شنبه 8 مرداد 1398 - 13:41:20
سمینار «پرداخت‌یاران و چالش‌های کسب و کاری»، از جمله رویدادهای جانبی در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران است که ضمن بررسی انواع چالش‌های این بازیگران جدید، به جایگاه و نقش آنها در اکوسیستم پرداخت خرد، می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، 

به نقل از ستاد خبری رویداد ITE، مدتی است که پرداخت‌یاران به عنوان بازیگران جدید در اکوسیستم پرداخت ایران به ایفای نقش می‌پردازند. با وجود، صدور
 اسناد فعالیت آنها از سوی نهاد رگولاتوری و به رسمیت شناخته شدن این تازه‌واردان، پرداخت‌یاران با چالش‌های مختلفی روبه‌رو هستند. 

بخشی از این چالش‌ها در مواجه به نهادهای رگولاتوری و نظارتی و پاره‌ای از آنها در چگونگی ارتباط با PSPهاست. از سوی دیگر، مدل کسب و کاری پرداخت‌یاران نیز در ساختار معیوب اکوسیستم پرداحت کشور، آنها را با موانع عمده‌ای روبه‌رو ساخته است.  در این میان، تجربه کم و مشخص نبود استراتژی کسب و کاری این بازیگران جدید را نیز نباید از نظر دور داشت. 

در سمینار پرداخت‌یاران و چالش‌های کسب و کاری، ضمن بررسی انواع چالش‌های آنها، جایگاه و نقش پرداخت‌یاران در اکوسیستم پرداخت خرد، مورد واکاوی قرار می‌گیرد. 

نمایشگاه تراکنش ایران، روز چهارشنه 29 آبان ماه، ساعت 16، میزبان فعالان صنعت بانکداری، پرداخت و پرداخت‌یاری و همچنین علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.

رویداد ITE 2019، به همت مرکز فابا، 28 تا 30 آبان سال جاری در محل نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌شود. 

سارا اسلامی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/10223/پرداخت‌یاران-و-چالش‌های-کسب-و-کاری؛-رویداد-پرداختی-ITE-2019
بستن   چاپ