انتشار شماره‌های 92 و 93 ماهنامه بانکداری الکترونیک
شنبه 12 مرداد 1398 - 16:11:10
مرکز فابا، شماره‌های 92 و 93 ماهنامه تخصصی بانکداری الکترونیک را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،
به نقل از فاباسنتر، شماره‌های تیر و مرداد ماه این نشریه در سال 1398، به مطالب متنوع، به ویژه در مورد نقش فناوری‌های روز صنعت بانکداری و پرداخت در گذر از موانع داخلی و خارجی، اختصاص دارد.  

سرمقاله این شماره، با عنوان «رخنه‌ای در سدها» به قلم محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا نوشته شده است و به برنامه‌های این مرکز برای ITE 2019 و چگونگی کمک به فعالان این صنعت برای مقابله با مشکلات ناشی از تحریم‌ها، اشاره دارد. 

فریبرز بیات عضو شواری سردبیری ماهنامه بانکداری الکترونیک نیز در یادداشتی با عنوان «نبرد فناوری با نابرابری»، به تغییراتی که در دنیای رسانه‌ای شده امروز رخ داده است و همچنین نقشی که رسانه‌ها و فناوری‌ها در تغییر شرایط گروه‌های اقلیت‌ دارند، پرداخته است.     

زنجیره بلوک معجزه نمی‌کند، آفت رقابت ناسالم بر خرمن صنعت پرداخت، تسلط ربات‌ها؛ خیلی دور، خیلی نزدیک و دنیا در دست اپلیکیشن‌های پرداخت همه‌چیز، از جمله مطالبی است که در این شماره می‌خوانید.

همچنین تعدادی دیگر از مطالب شماره‌های 92 و 93 ماهنامه بانکداری الکترونیک عبارتند از: حرکت روی لبه تیغ، کریپتوکارانسی دوای درد تحریم نیست، هوشمندسازی در گرو تعامل بازیگران شهری و پرداختی و توقف بانک‌های ایرانی در نسل اول و دوم. 

در صفحات دیگری از شماره‌های تیر و مرداد ماه این نشریه می‌خوانید: چرخ را از نو اختراع نکن، نگاهی به ITE 2019  و مرکز فابا در یک نگاه. 

در آینده‌ای نزدیک شماره‌های 94 و 95 ماهنامه بانکداری الکترونیکی نیز در یک مجلد منتشر می‌شوند. 





سارا اسلامی





http://iranmarasemnews.ir/fa/News/11348/انتشار-شماره‌های-92-و-93-ماهنامه-بانکداری-الکترونیک
بستن   چاپ