صالح مبین؛
دانشیار دانشگاه زنجان در مسابقات بین المللی خوش درخشید.
جمعه 19 مهر 1398 - 16:40:13
ایران مراسم نیوز:
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،صالح مبین دانشیار دانشگاه زنجان، جایزه انجمن بین‌المللی کنترل، رباتیک و سیستم‌ها را از آن خود کرد.


 دکتر صالح مبین دانشیار گروه مهندسی برق، توانست مقاله ای ارائه دهد که دارای بیشترین استنادات می باشد. انجمن بین‌المللی کنترل، رباتیک و سیستم‌ها، با همکاری مجله کنترل، به پژوهشگری که دارای مقاله ای با بیشترین استنادات باشد، جایزه ارائه می کند. این جایزه به صورت هر ساله تقدیم می شود.
سندهای انتخاب پژوهشگر برتر انجمن بین‌المللی کنترل رباتیک و سیستم‌ها، بیشترین تعداد استنادات صورت ‌گرفته به تولیدات علمی از طریق سایت تامسون رویترز بوده که در سال جاری دکتر مبین، موفق به دریافت جایزه انجمن کنترل، رباتیک و سیستم‌ها و مجله کنترل، اتوماسیون و سیستم گردید.
وی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه تبریز و دوره ی دکترای تخصصی را در دانشگاه تربیت مدرس گردانده و عناوینی نظیر پژوهشگر برتر لیست I ، پژوهشگر برتر دانشگاه و استان زنجان، داور چندین مجله معتبر علمی پژوهشی در رشته مهندسی برق و قرار داشتن در لیست پراستنادترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، بخشی از دستاوردهای پژوهشی این دانشیار گروه مهندسی برق دانشگاه زنجان است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/14893/دانشیار-دانشگاه-زنجان-در-مسابقات-بین-المللی-خوش-درخشید
بستن   چاپ