تمام شرکت‌کنندگان در امپکس 98 تولیدکننده هستند/ برگزاری اولین کنفرانس علمی در حاشیه نمایشگاه
سه شنبه 23 مهر 1398 - 17:31:29

ایران مراسم نیوز: رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران گفت: ششمین نمایشگاه بین‌المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته از 29 مهرماه لغایت 2 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌اللملی برگزار خواهد شد که در این دوره از نمایشگاه 183 شرکت ایرانی و خارجی شامل چین، ترکیه و نمایندگان آلمان و ایتالیا در ایران حضور دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، رسول شجری در نشست خبری ششمین نمایشگاه بین‌المللی امپکس که امروز 23 مهرماه برگزار شد عنوان کرد: این نمایشگاه برای هشتمین سال متوالی برگزار می‌شود. در سال‌های گذشته فاصله زیادی بین صنعت کیف و کفش ایران با موارد مشابه خارجی آن ایجاد شد؛ اما با برگزاری این هشت دوره نمایشگاه توانسته‌ایم همگام با تکنولوژی روز دنیا، صنعت کیف و کفش ایران را به دنیا معرفی کنیم. در طی این چند دوره  نمایشگاه‌ها کشورهای چین، ترکیه، تایلند، آلمان، هند و پاکستان نیز حضور داشته‌اند. طی سال‌های گذشته موفقیت‌های بسیاری حاصل و شرایط این صنعت را تغییر داده است.
وی ادامه داد: ویژگی‌ بارز نمایشگاه ایمپکس که توانسته طی این هشت سال حفظ کند این است که هیچ شرکت خارجی اجازه عرضه و ورود محصولات کشور خود را ندارد و هدف ما تنها صرف تولید است و تمام شرکت‌کنندگان تولیدکننده هستند. مصوبه ستاد بر این اساس است که تنها از این شرکت‌های خارجی تکنولوژی، ماشین‌آلات، مواد اولیه و طراحی‌ها را دریافت کنیم.
رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران تاکید کرد: ضروری است در سال حمایت از تولید داخلی از تولیدکنندگان و تولیدات داخلی حمایت کنیم و اطمینان داشته باشیم تولیدات ما چیزی از محصولات خارجی کم ندارد و بسیار باکیفیت و قیمت مناسب است.
همچنین در این نشست خبری مطرح شد که در نمایشگاه امسال اولین کنفرانس علمی مربوط به این صنعت برگزار می‌شود تا ارتباطی بین دانشگاه و صنعت ایجاد و شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در این حوزه باشیم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/14994/تمام-شرکت‌کنندگان-در-امپکس-98-تولیدکننده-هستند-برگزاری-اولین-کنفرانس-علمی-در-حاشیه-نمایشگاه
بستن   چاپ