کارگاه آموزشی صفر تا صد ارزهای دیجیتال/ از اطلاع‌رسانی تا آموزش و مشاوره‌های کاربردی
دوشنبه 13 آبان 1398 - 11:36:15

ایران مراسم نیوز: شرکت سیتکس(CITEX) کارگاه آموزشی رایگان با محوریت آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزش عموم مردم درخصوص ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در این حوزه را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مدیر روابط عمومی شرکت سیتکس در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی مسائل کاربردی درخصوص تمام مباحث ارزهای دیجیتال مطرح می‌شود و شرکت‌کنندگان در این کارگاه می‌توانند از کارگاه‌های تخصصی و مشاوره‌های رایگان حضوری با کارشناسان این حوزه نیز بهره‌مند شوند.
مهندس جدیدی ادامه داد: مدرس کارگاه آموزشی حسین قریب، مدیرعامل سیتکس است که یکی از فعالین سرمایه‌گذاری در عرصه ارزهای دیجیتال محسوب شده و تاکنون به بیش از 1000 سرما‌یه‌گذار در این زمینه مشاوره داده است.
وی تصریح کرد: نکته‌ی حائز اهمیت تاثیرگذار بودن این کارگاه‌ها در سرنوشت افراد است. در این کارگاه‌ها رمز و راز شرکتی که 18 سال در عرصه دیجیتال فعال بوده را بازگو می‌کنیم و به افراد آموزش می‌دهیم که چگونه از طریق ارزهای دیجیتال به سود برسند و از نوسانات بهره جویند.
مدیر روابط عمومی شرکت سیتکس تاکید کرد: پس از کارگاه نیز افراد می‌توانند به ما مراجعه کرده و از مشاوره‌های رایگان ما استفاده کنند. رسالت ما فرهنگ‌سازی، آموزش و اطلاع‌رسانی است تا مردم بدانند این حوزه کاملا علمی و بر پایه بلاک‌چین است و کلاهبرداری در آن دخیل نیست.
مهندس جدیدی گفت: کارگاه آموزشی صفر تا صد ارزهای دیجیتال نوزدهم آبان 98 از ساعت 17 تا 19 در محل شرکت سیستکس برگزار می‌شود.
اطلاعات بیشتر: https://citexco.com
شماره تماس جهت ثبت‌نام در کارگاه: 02144365808 و یا 09100013704


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/15736/کارگاه-آموزشی-صفر-تا-صد-ارزهای-دیجیتال-از-اطلاع‌رسانی-تا-آموزش-و-مشاوره‌های-کاربردی
بستن   چاپ