راه اندازی 118 عربی و انگلیسی
دوشنبه 1 بهمن 1397 - 12:40:00
فارس
ایران مراسم نیوز: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: برای رفع نیاز مردم و گردشگران، بنا داریم تا قبل از سال جدید، 118 عربی و انگلیسی راه اندازی کنیم.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، سید مجید صدری با بیان این که راه اندازی 118 عربی و انگلیسی به صورت پایلوت خواهد بود، بدون توضیح بیشتر افزود: در حوزه گویش های محلی نیز اقداماتی انجام شده است. 
وی با اشاره به گذر یک سال از حضور تیم جدید در شرکت مخابرات گفت: در حوزه روابط عمومی کارهای خوبی انجام شده است. یکی از شاخص های هر شرکت برند و آرم شرکت است و ما متوجه شدیم که این آرم با تمام شناخته شدن جایی ثبت نشده است که ما این کار را انجام دادیم. مدیریت تبلیغات خود را به صورت یکپارچه و سراسری در آوردیم تا همگی در جریان کارهای شرکت قرار بگیرند و همین مساله باعث کاهش هزینه و نبود موازی کاری شده است.
صدری اجرای نظرسنجی های مختلفی در امور مشتریان برای شناخت نگاه مردم و نیز انتقال بازخوردهای آن به مجموعه های مرتبط را از دیگر برنامه های اجرا شده در یک سال گذشته دانست.
وی تصریح کرد: همچنین توانستیم بین 500 شرکت رتبه نخست را کسب کرده و  در نمایشگاه های مختلف از جمله تلکام حضوری فعالداشته باشیم. /3


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/1665/راه-اندازی-118-عربی-و-انگلیسی
بستن   چاپ