اردیبهشت سال آینده برگزار می شود؛
برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی دانش‌آموزی در زمینه گیاهان دارویی
چهارشنبه 4 دي 1398 - 14:54:09

ایران مراسم نیوز:  ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی و همکاری جامعه گیاه درمانی ایران «باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی»، در نظر دارد تا نخستین جشنواره «خلاقیت و استعدادیابی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی» را در اردیبهشت ماه سال 99 برگزار کند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، بخشی از فعالیت‌های ترویجی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر روی نسل آینده که می‌توانند مصرف‌کنندگان و کار آفرینان حوزه گیاهان دارویی باشند، متمرکز شده است.

در همین راستا این ستاد برای شناسایی نگرش‌های خلاقانه، استعدادها و توانمندی‌های گروه سنی دانش‌آموزی درحوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی این جشنواره را برگزار می‌کند.

بنابر گفته کارشناسان این ستاد، چنین رویدادهایی می‌توانند زمینه ساز احیاء کاربرد گیاهان دارویی، ترویج زندگی سالم در جامعه، گسترش تحقیق و پژوهش در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی و شناسایی و پرورش ایده‌های نوآورانه در این حوزه باشند.

دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی و پس از مطالعه شیوه نامه جشنواره در یکی از محورهای «ماکت یا کارسازه»، «روزنامه دیواری»، «انشاء نویسی»، «مقاله علمی» و «بخش خلاقیت یا آزاد» شرکت کنند و آثار خود را به صورت فایل pdf یا تصویر به آدرس رایانامه باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی (s_clubherb@ihms.ir) ارسال کنند.

همچنین، دانش‌آموزان علاقه‌مند ایرانی می‌توانند آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه برگزاری جشنواره (به آدرس: شهر ری، میدان هادی ساعی، جنب فروشگاه رفاه، جامعه گیاه درمانی ایران؛ کد پستی 1843714633) ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55939401-021 تماس گیرند.

ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از 25 آذر ماه آغاز و تا 21 اسفند 1398 ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند شیوه نامه شرکت درمحورهای مختلف را درسایت باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی به نشانی www.ihms.ir مشاهده کنند.

 
 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/17748/برگزاری-نخستین-جشنواره-استعدادیابی-دانش‌آموزی-در-زمینه-گیاهان-دارویی
بستن   چاپ