بروشور نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول منتشر شد
دوشنبه 21 بهمن 1398 - 15:27:31
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از ستاد خبری ITE، در این بروشور به موضوعات و محورهای نمایشگاه تراکنش استانبول شامل بانکداری، پرداخت، فین‌تک، شهر هوشمند و فناوری‌های بیمه‌ای اشاره شده است. 

آشنایی با شرکت Emin Hi-tech Trade (EHT) و معرفی کامل نمایشگاه تراکنش استانبول و اهداف آن بخش‌های دیگری از این بروشور هستند. 

در بروشور مورد نظر، به برخی جزئیات گام نخست این رویداد از جمله حضور و مشارکت برندهای معتبر جهانی و رسانه‌های بین‌المللی، اختصاص سه هزار متر مربع فضای نمایشگاهی، 120 غرفه، 20 کارگاه معرفی محصول، 30 سخنران، 38 تیم استارتاپی، ده‌ها نشست رودروی شرکت‌ها (B2B) و ضیافت کسب و کاری مدیران (اسپانسرها و غرفه‌داران)، اشاره شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه آن، از دلایل انتخاب مرکز کنگره‌های بین‌المللی و تخصصی استانبول (ICC) به عنوان محل برگزاری نمایشگاه و امکانات این مرکز نیز مطلع شوند. 

همچنین، راهنمای رزرو، سطح‌بندی و قیمت غرفه‌ها، چگونگی حضور استارتاپ‌ها در ITE 2020، شرح خدمات اسپانسری و غرفه‌داران، معرفی کارگاه‌های معرفی محصول، تخفیف‌ها، امکانات جانبی نمایشگاه و راه‌های ارتباطی، بخش‌های دیگر این بروشور هستند.    

فعالان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی می‌توانند برای مطالعه بروشور نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول، به اینجا مراجعه کنند. 




http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18642/بروشور-نخستین-نمایشگاه-تراکنش-استانبول-منتشر-شد
بستن   چاپ