برگزاری 3 کارگاه آموزشی توسط نمایندگی مرکز فابا در البرز
شنبه 3 اسفند 1398 - 18:04:21

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، محمود اسماعیلی‌امیدوار، یکی از مدیران دفتر نمایندگی مرکز فابا در البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فاباسنتر ضمن بیان مطلب فوف، توضیح داد: نخستین کارگاه با عنوان «کوچینگ و برندسازی شخصی» در روز 26 دی ماه با حضور استادان دانشگاه و مراکز آموزشی برگزار شد. 

وی با اشاره به استقبال ذی‌نفعان از حضور در این کارگاه، گفت: تعدادی از استادان مطرح، در این رویداد 4 ساعته در مورد موضوع کوچینگ و برندسازی شخصی، سخنرانی کردند که عبارت بودند از: بهروز جهانگیریان مدیر بخش منابع انسانی نمایندگی مرکز فابا در البرز، محبوبه مرادی روان‌شناس و عضو عیات علمی این مرکز و شهرام آجرلو همکار من در مدیریت دفتر نمایندگی البرز و متخصص حوزه هوش تجاری. البته بنده نیز مسئولیت ارائه آموزش‌هایی را در حوزه نوآوری و هوش اجتماعی و تاثیر آن بر رهبری برعهده داشتم. 

اسماعیلی‌امیدوار افزود: کارگاه کوچینگ و توسعه توانمندی‌های فردی، رویداد دیگری بود که روز 18 بهمن ماه با حضور دانشجویان و کارمندان حوزه‌های مختلف برگزار شد. سیاوش هدایت مدیر بخش ارتباطات نمایندگی مرکز فابا در استان البرز و متخصص در حوزه آموزش، در کنار استادان مورد اشاره و بنده، نکاتی را در این کارگاه بیان کرد.  

مدیر دفتر نمایندگی مرکز فابا در استان البرز گفت:‌ این دفتر، کارگاه آشنایی حقوق شهروندی در نظام اداری ایران را روز  26 بهمن ماه با حضور مدیران ارشد و مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان برگزار کرد. مسعود منشدی حقوقدان و مدیر دپارتمان حقوقی فابا، مربی این کارگاه بود. 

وی افزود: حقوق شهروندی از موضوعات مورد تاکید دولت است که کارمندان دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف باید در این زمینه آموزش ببینند اما چندان مورد توجه قرار نگرفته است. در استان البرز نیز همین شرایط وجود داشت و نمایندگی مرکز فابا نظر به اهمیت موضوع به آن ورود پیدا کرد. 

اسماعیلی‌امیدوار بیان کرد: دفتر نمایندگی مرکز فابا در استان البرز، به بانک‌ها، بیمه‌ها و تالار منطقه‌ای بورس در استان نامه زده و برای برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی اعلام آمادگی کرده است. این دفتر حتی می‌تواند در ساعت‌های غیراداری و در محل سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف کلاس‌ها و دوره‌هایی را برگزار کند. مخاطبان از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند و احتمالا در سال آینده عملی می‌شود. 

به گفته وی، این دفتر برای برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله قوانین تجاری، فناورین‌های نوین مالی و مبارزه با پولشویی و تروریسم، آماده است. 

حضور در اکوسیستم استارتاپی 

مدیر دفتر نمایندگی مرکز فابا در البرز افزود: استانداری، اتاق بازرگانی و متولیان حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها در استان، اکوسیستم استارتاپی‌ای را شکل داده‌اند و دفتر ما نیز در آن حضور دارد. در واقع این اکوسیستم فعالیت‌های مرکز فابا را به رسمیت شناخته است و از نظراتش استفاده می‌کند 

اسماعیلی‌امیدوار گفت: کارخانه‌ نوآوری استان نیز در حال شکل‌گیری است که یکی از بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود محسوب و دفتر نمایندگی مرکز فابا به صورت پررنگ در آن حاضر می‌شود. 
 



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/18831/برگزاری-3-کارگاه-آموزشی-توسط-نمایندگی-مرکز-فابا-در-البرز
بستن   چاپ