در جلسه بررسی روابط تجاری ایران و قطر مطرح شد:
اعزام هیات‌های تجاری و مشارکت در نمایشگاه‌های قطر
پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 10:52:20

ایران مراسم نیوز:  در جلسه مدیرکل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران و عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر آخرین مسائل مرتبط به روابط تجاری میان ایران و قطر از جمله اعزام هیات‌های تجاری و مشارکت در نمایشگاه‌های قطر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز و  به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این نشست، فرزاد پیلتن، مدیرکل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران به تشریح اهداف و برنامه‌های توسعه روابط تجاری کشور با قطر در سالجاری پرداخت و بر اهمیت نقش و مشارکت اتاق مشترک ایران و قطر در زمینه تحقق اهداف و برنامه‌های مذکور تاکید کرد.

علی غوابش، عضو هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر نیز با اشاره به برخی موانع و مشکلات فرا روی صادرات به قطر خواستار ایجاد زیرساخت‌های مناسب تجاری مثل خط مستقیم کشتیرانی و هوایی باری و همچنین اعطای یارانه نمایشگاهی، مشاوره‌های حقوقی و تخصصی به تجار توسط دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط به ویژه سازمان توسعه تجارت ایران و سفارت ج. ا. ایران در دوحه شد.

در ادامه، طرفین آمادگی خود را برای تعامل و هماهنگی بیشتر از جمله در زمینه اعزام هیات‌های تجاری و مشارکت در نمایشگاه‌های قطر و برگزاری نشست‌های مشترک برای رفع موانع و تسهیل‌ صادرات به قطر اعلام کردند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/21227/اعزام-هیات‌های-تجاری-و-مشارکت-در-نمایشگاه‌های-قطر
بستن   چاپ