زادبوم در بیستمین کمیته کارشناسی شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی تاکید کرد:
تسهیل و تسریع صادرات در سال جهش تولید
پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 11:11:29

ایران مراسم نیوز: معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران برنامه‌‎های ترویجی و توسعه‌ای این سازمان را در راستای تسهیل و تسریع صادرات در سال جهش تولید دانست و گفت: سازمان توسعه تجارت ایران سعی دارد به عنوان فرمانده صادرات و تجارت خارجی از ظرفیت کلیۀ دستگاه‌ها جهت نیل به اهداف از پیش تعیین شده در برنامه‌های توسعۀ کشور، استفاده کند.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران برنامه‌‎های ترویجی و توسعه‌ای این سازمان را در راستای تسهیل و تسریع صادرات در سال جهش تولید دانست و گفت: سازمان توسعه تجارت ایران سعی دارد به عنوان فرمانده صادرات و تجارت خارجی از ظرفیت کلیۀ دستگاه‌ها جهت نیل به اهداف از پیش تعیین شده در برنامه‌های توسعۀ کشور، استفاده کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در بیستمین جلسۀ کمیته کارشناسی شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، به تشریح برنامه‌های این سازمان در راستای اجرایی شدن راهکارهای ارائه شده از سوی وزارت صمت پرداخت.

وی افزود: شورای تجارت خارجی و کمیته اقدام صادراتی به منظور تسهیل مشکلات صادرکنندگان و ارتقای صادرات غیر نفتی کشور در سال جهش  تولید تشکیل شده‌اند و حضور فعال اتاق تعاون، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق اصناف در این دو کارگروه قابل تقدیر است.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران  صادرات را تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کرد و از صادرکنندگان به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصاد کشور یاد کرد.

زادبوم  با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت استان‌ها برای افزایش صادرات اظهار داشت: سازمان توسعه تجارت ایران اهداف مورد نظر خود را در این خصوص به استان‌ها ابلاغ کرده است و اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تعاون و اصناف باید مسائل و موانع را غربالگری کنند تا بتوانیم به آنها رسیدگی کرده و حل و فصل کنیم.

وی بیان داشت: امیدواریم با تلاش و مساعدت تمامی بخش‌ها، شاهد رشد کمی و کیفی صادرات غیرنفتی در راستای جهش تولید، افزایش اشتغال و در نهایت توسعه همه جانبه کشور باشیم.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/21229/تسهیل-و-تسریع-صادرات-در-سال-جهش-تولید
بستن   چاپ