در بررسی آخرین وضعیت روابط تجاری ایران و امارات مطرح شد:
رفع موانع و تسهیل صادرات به امارات
پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 11:21:21

ایران مراسم نیوز: روابط تجاری ایران و امارات در جلسه مشترک مدیرکل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،فرزاد پیلتن، مدیرکل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران، در این نشست با اشاره به اهداف، سناریوها و راهکارهای پیش‌بینی شده مختلف توسعه روابط تجاری کشور با امارات در سال جاری، بر اهمیت نقش بخش خصوصی و به ویژه اتاق مشترک ایران و امارات در این زمینه تاکید کرد.

همچنین، فرشید فرزانگان، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات نیز ضمن برشمردن برخی مشکلات فرا روی صادرات به امارات، خواستار پیگیری این موانع و هماهنگی و ارتباط بیشتر میان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی کشور در حل این مشکلات شد.

گفتنی است، در این جلسه دو طرف بر ضرورت اقدامات لازم و هماهنگ توسط همه دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط با محوریت سازمان توسعه تجارت ایران به ویژه در زمینه اعزام هیات‌های تجاری و یا مشارکت در نمایشگاه‌های امارات و تشویق تجار به عضویت در اتاق‌های بازرگانی مشترک با دیگر کشورها و برگزاری نشست‌های مشترک برای رفع موانع و تسهیل‌ صادرات با حضور بخش خصوصی به امارات تاکید کردند.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/21231/رفع-موانع-و-تسهیل-صادرات-به-امارات
بستن   چاپ