جشنواره کاریکاتور های آسیب های اجتماعی در رشت
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 11:05:17

ایران مراسم نیوز: جشنواره مهیج کاریکاتور آسیب های اجتماعی با هدف پیشگیری آسیب های  اجتماعی و بالا بردن سطح سلامت جامعه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، جشنواره کاریکاتور آسیب های اجتماعی جهت افزایش توانایی شناخت افراد جامعه و همچنین گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در زمینه تنش های اجتماعی است که محورهای آن تکدی گری وگدایی، نقش حاشیه نشینی در بالا رفتن  نرخ جمعیت کودکان کار اعتیاد مفاسد اجتماعی و تکدی گری و....، تاثیر تکدی گری، مفاسداجتماعی ،اراذل و اوباش  بر روی بنیان خانواده و نقش آن در فرو پاشی خانواده، نقش اقتصاد مقاومتی بر کنترل وکاهش این آسیب ها در جامعه و نقش رسانه های جمعی و فردی وملی در ریشه یابی و علت جویی در اینگونه مسائل است.
در این جشنواره هر فرد  مجاز به ارسال 5 اثر می باشد. تمام افراد مجاز به شرکت در این جشنواره هستند و ورود برای عموم آزاد است.
کاریکاتور های شرکت کنندگان باید در ابعاد برگه ی A4 وبا فرمتjpcg وبا وضوح تصویر300dpi به صورت الکترونیک از سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به جشنوار ارسال شود. اگر اثر در مرحله ی اول در مرحله ی نخست مورد پذیرش قرار گرفت باید اصل اثر نیز به دبیر خانه ارسال گردد .
حداکثر مهلت ارسال آثار تا 1 اسفند 1397 است و زمان برگزاری جشنواره نیز از  11 تا 16 اسفند 1397 می باشد./4


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/2126/جشنواره-کاریکاتور-های-آسیب-های-اجتماعی-در-رشت
بستن   چاپ