فقط به 15 نمایشگاه معرفی شده از سوی شرکت نمایشگاه های بین المللی تعلق می گیرد
تخفیف 50درصدی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های خارجی
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 14:59:50

ایران مراسم نیوز: برای همکاری های دوجانبه و فعال کردن نمایشگاه های اختصاصی و پاویونی ایران در کشورهای همسایه، کشورهای افغانستان، عراق، آذربایجان، عمان و قطر در اولویت قرار دارند.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، با اشاره به مطلب بالا گفت: درحال تدوین برنامه ای برای فعال کردن نمایشگاه های اختصاصی و پاویونی ایران در کشورهای همسایه هستیم که ما به کشورهای همسایه فضا داده و در مقابل، برای حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه های اختصاصی ایران فضای نمایشگاهی بگیریم؛ به این ترتیب، هزینه غرفه برای شرکت های ایرانی رایگان می شود.
وی افزود: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی فقط به شرکت کنندگان در 15 نمایشگاه خارجی که در تقویم شرکت سهامی قرار دارد، تخفیف 50درصدی می دهد و بقیه نمایشگاه ها را نمی تواند پوشش دهد.
نمایشگاه هایی از جمله «نمایشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی بیرمینگهام- انگلستان»، «معدن، صنعت، برق و انرژی ژوهانسبورگ- آفریقای جنوبی»، «صنعت چرم و کفش مسکو-روسیه 2018»، «سلامت کراچی- پاکستان»، «ساختمان بلونیا- ایتالیا (SAIE 2018)»، « گل وگیاه وایف هازن- هلند (IFTF 2018)»، «صنعت پلاستیک استانبول-ترکیه (PLASTEURASIA 2018)» «صنعت ساختمان کراچی- پاکستان» و «صنعت ساختمان تاشکند-ازبکستان (UZBUILD 2019)» در تقویم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی مشخص شده است.
برای همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه های پاویونی، به تازگی قراردادی با ایتالیا منعقد شده و تفاهم نامه هایی با کشورهای ازبکستان، سوریه و ترکیه در حال انعقاد است.
حسین زاده با اشاره به اینکه نمایشگاه ها، پیشانی صادراتی کشور به شمار می روند، گفت: رویکرد جدید نمایشگاه های خارجی این است که از حالت سنتی-برپایی غرفه و حضور صِرف در نمایشگاه ها - خارج شویم و پیش از برگزاری نمایشگاه، مطالعاتی کامل در مورد نیازها، قوانین و مقررات و دیگر شاخص های بازارهای هدف انجام شود./1


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/2152/تخفیف-50درصدی-برای-شرکت-کنندگان-در-نمایشگاه‌های-خارجی
بستن   چاپ