مسئولیت مهم سازمان‌های صمت استان‌ها در برگزاری نمایشگاه‌ها
شنبه 31 خرداد 1399 - 14:13:52

ایران مراسم نیوز: مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به تصویب برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با شرایط خاص بر اساس اعلام ریاست جمهوری در ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین بر اساس ابلاغیه رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، مسئولیت سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در این زمینه را بسیار با اهمیت دانست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری اظهار داشت: توجه به پروتکل‌های بهداشتی و همچنین سلامت آحاد مردم از جمله برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها، غرفه‌داران و بازدیدکنندگان اولویت اصلی در برگزاری نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود و  لازم است سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت بر اساس تقویم مصوب کارگروه توسعه صادرات استان که به تایید سازمان توسعه تجارت ایران رسیده است، به برگزاری نمایشگاه و نظارت بر آن اقدام کنند.  

وی افزود: وضعیت مناطق مختلف کشور از نظر شدت و ضعف شیوع ویروس کرونا متفاوت است که در برگزاری نمایشگاه‌ها در مناطق مختل باید مد نظر قرار گیرد.

مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی گفت: حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌ها فقط محدود به متخصصان موضوعات نمایشگاهی در حال برگزاری است و انتظار می‌رود سازمان‌های صمت استان‌ها نظارت کامل در این خصوص داشته باشند.    


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/22371/مسئولیت-مهم-سازمان‌های-صمت-استان‌ها-در-برگزاری-نمایشگاه‌ها
بستن   چاپ