برگزاری همایش "بررسی چالشها و رویکردهای استاندارد و کیفیت صادراتی در شرایط کرونا"
يکشنبه 1 تير 1399 - 21:38:54

ایران مراسم نیوز: مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برگزاری اولین همایش استاندارد و کیفیت صادراتی در سال گذشته اعلام کرد: دومین همایش استاندارد صادراتی توسط سازمان توسعه تجارت ایران و سازمان ملی استاندارد و با حضور مقامات مسوول و همچنین تشکلها و اتحادیه های صادراتی در اواخر تیرماه برگزار خواهد شد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری با اشاره به شرایط شیوع ویروس کووید 19 و مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تاثیر آن بر صادرات غیر نفتی اظهار داشت: در این همایش مجموعه های فعال در حوزه استاندارد صادراتی خدمات و برنامه های خود در جهت بهبود کیفیت و استاندارد صادراتی را ارائه خواهند کرد.

وی افزود:  دومین همایش استاندارد صادراتی  به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تنها پذیرای اتحادیه ها و تشکلهای صادراتی به نمایندگی از جامعۀ صادرکنندگان خواهد بود.

قمری از روسای تشکلهای صادراتی خواست تا نسبت به جمعبندی دیدگاهها ، مسایل و مشکلات صادرکنندگان با هدف طرح در این همایش اقدام نمایند .

گفتنی است، برگزاری این همایش از مصوبات کارگروه توسعه صادرات است و جهت ادامه فعالیت کارگروه کیفیت صادرات در سازمان توسعه تجارت ایران برنامه‌ریزی صورت گرفته است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/22402/برگزاری-همایش-بررسی-چالشها-و-رویکردهای-استاندارد-و-کیفیت-صادراتی-در-شرایط-کرونا
بستن   چاپ