رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران:
صنعت نمایشگاهی در سخت ترین ونامطلوب ترین شرایط اقتصادی خود به سر می برد
چهارشنبه 4 تير 1399 - 09:20:12

ایران مراسم نیوز: رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور اصفهان گفت: صنعت نمایشگاهی در سخت ترین ونامطلوب ترین شرایط اقتصادی خود به سر می برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،  علی یارمحمدیان اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا، شرکتهای نمایشگاهی در راستای رسالت اجتماعی خود وبا دغدغه سلامتی مردم از نخستین بخشهای اقتصادی بودند که احساس مسئولیت کردند و با لغو رویدادهای نمایشگاهی در جهت سلامت مردم گام برداشتند وحتی اعلام آمادگی کردند تا امکانات وسایتهای خود را در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار دهند.

وی گفت: از سویی تعطیلی نمایشگاهها آسیب های جدی به این صنعت وارد کرد وانتظار این بود که مورد حمایت قرار گیرند ولی علیرغم پیگیری از سوی انجمنهای فعال در حوزه صنعت نمایشگاهی   مورد بی مهری قرار گرفتند وحتی جزو مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا قرار نگرفتند

یار محمدیان تصریح کرد: در صنعت نمایشگاهی سرمایه گذاری بسیاری برای توسعه این صنعت انجام شده و فعالان این صنعت تلاشهای زیادی نموده اند تا شرایطی فراهم آورند که رونق اقتصادی و توسعه صادرات از درگاه رویدادهای نمایشگاهی صورت پذیرد 

وی نمایشگاه را  بهترین راه برای افزایش تولید، توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی دانست و افزود: انگیزه بیشتر در فعالان این  صنعت موجب بهبودی اقتصاد ایران خواهد شد.

 وی بیان کرد: تاکنون که پس از 4 ماه در برخی استانها نمایشگاه‌ها بازگشایی شده، فعالان صنعت نمایشگاهی وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت می‌کنند.

نمایشکاه  تخصصی لوازم خانگی  سال 99 بعد ازبحران کرونا ، در استان چهارمحال وبختیاری ، تحت شرایط پروتکل های بهداشتی ،با حضور مسوولین ، افتتاح و آغاز بکار نمود.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/22447/صنعت-نمایشگاهی-در-سخت-ترین-ونامطلوب-ترین-شرایط-اقتصادی-خود-به-سر-می-برد
بستن   چاپ