حمایت هدفمند از شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی
پنجشنبه 5 تير 1399 - 09:18:03

ایران مراسم نیوز: سرپرست دفتر توسعه صادرات خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: "آیین نامه اجرایی حمایت از صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران" در دستور کار فوری هیات دولت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سهراب سلیمی، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به تغییر فضای سیاسی و اقتصادی کشور به دلیل اعمال تحریم‌های غیرقانونی و یک‌جانبه، پیش‌نویس اصلاح «آیین نامه اجرایی حمایت از صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران» در شورایعالی توسعه صادرات غیرنفتی کشور تایید شد و در دستور کار فوری هیات دولت قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به ظرفیت بسیار بالای صدور خدمات فنی و مهندسی و همچنین جایگاه استراتژیک ج. ا. ایران در منطقه، امکان افزایش جهشی ارقام مربوط به صادرات خدمات فنی و مهندسی وجود دارد و لازمه این امر فراهم کردن و اصلاح بسترهای قانونی، مالی و بانکی برای شرکت‌هاست.

گفتنی است، آیین‌نامه مذکور در جهت حمایت هدفمند از شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی در شرایط خاص کنونی حاکم بر کشور و همچنین کاهش فشار و حل مشکلات ناشی از اعمال تحریم‌های جدید اصلاح  شده است.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/22488/حمایت-هدفمند-از-شرکت‌های-صادرکننده-خدمات-فنی-و-مهندسی
بستن   چاپ