مدیر عامل شرکت نمایشگاههای جنوبشرق خبر داد:
نمایشگاه ملی و بین‌‌المللی مدیریت بحران برگزار می شود
شنبه 14 تير 1399 - 10:51:33

ایران مراسم نیوز: مهندس امیرحسین سعید ، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه ملی و بین‌‌المللی « مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات » از 14 تا 16 تیرماه در سایت نمایشگاههای بین المللی دایر می باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوب شرق ، مهندس امیرحسین سعید گفت: افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 18 عصر روز شنبه 14 تیرماه می باشد.

وی با بیان اینکه ؛ حضور در نمایشگاه ، عرصه مناسبی برای نمایش توانمندی یک شرکت یا سازمان در حوزه‌های مختلف است ، اضافه کرد: برپایی نمایشگاه به‌عنوان یک صنعت می‌تواند نقش موثری در دست‌یابی به موفقیت‌های بازرگانی و تجاری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق با بیان اینکه ، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، زمینه موفقیت و کارایی هرچه بیشتر این فستیوال‌ها را فراهم می‌کند، اضافه کرد: حرکت به سمت تخصصی‌تر شدن به ویژه در موقعیت کنونی که با شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم؛ اهمیت ویژه‌تری یافته است. چراکه از یک‌سو مخاطبان محدودتری در این نمایشگاه‌ها حضور می‌یابند و پروتکل‌های بهداشتی با دقت بیشتری اجرایی می‌شود  و از سوی دیگر نیز باید از موقعیت ایجاد شده برای توسعه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بهره بگیریم.

مهندس سعید گفت: در چنین شرایطی برگزاری نخستین نمایشگاه ملی و بین‌‌المللی « مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات » فرصت مغتنمی را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد تا توانمندی‌های خود را در عرصه مدیریت بحران و HSE به نمایش بگذارند.

وی نخستین نمایشگاه ملی و بین‌المللی و نشست تخصصی« مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و امداد و نجات » را اتفاق ارزشمندی دانست و اضافه کرد: امید می‌رود در سایه برگزاری این دست برنامه‌ها، هرچه بیشتر برای مقابله با بحران‌ها آماده باشیم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/22651/نمایشگاه-ملی-و-بین‌‌المللی-مدیریت-بحران-برگزار-می-شود
بستن   چاپ