ششمین دوره «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف» برگزار می‌شود
شنبه 28 تير 1399 - 12:41:37

ایران مراسم نیوز: ششمین دوره «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف» به‌منظور آموزش مهارت‌های کارآفرینی، ایجاد خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس برای شروع یک کسب و کار خلاقانه تابستان امسال برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،دفتر خلاقیت و گسترش کارآفرینی، تابستان امسال، ششمین دوره‌ی «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف» را با تمرکز بر آموزش مهارت‌های کارآفرینی، خلاقیت، ارتباط موثر، تفکر سیستمی و تحلیل محیط، از تاریخ 11 مرداد تا 25 شهریور ماه برگزار می‌کند.
بازخوردهای بسیار مثبت شرکت‌کنندگان دوره‌های پیش، از جمله تغییر نگاه به زندگی، رفع موانع خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس بخصوص در پیدا کردن ایده‌های خلاقانه برای کسب و کار و اجرایی کردن آن ایده‌ها، انگیزه اصلی این دفتر برای برگزاری دوره جدید بوده است.
با توجه به شیوع کرونا، تصمیم بر آن شد که این دوره به صورت مجازی برگزار شود. برگزاری دوره‌ به صورت مجازی به "مدرسه تابستانی کسب و کار شریف" این امکان را داد که علاوه بر اساتید برجسته‌ی دانشگاه صنعتی شریف، از مشارکت کارآفرینان و اساتید معتبر ایرانی از سرتاسر دنیا بهره ببرد. علاوه بر این، مجازی بودن این دوره فرصتی مغنتم برای شرکت‌کنندگان غیر تهرانی بوده تا بتوانند از آموزش‌های ارائه شده، استفاده کنند. به علاوه، حمایت ویژه از نوجوانان و جوانان مستعد با شرایط اقتصادی سخت در سرتاسر ایران حمایت از اولویت‌های ماست.
محتوای این دوره‌ی «مدرسه تابستانی کسب و کار شریف» مبتنی بر پروژه و با این هدف تعریف شده است که شرکت‌کنندگان بتوانند صفر تا صد یک پروژه کارآفرینی را در فضایی امن و کم‌ریسک تجربه کنند و بعد از اتمام دوره اعتماد به نفس لازم برای شروع یک کسب و کار خلاقانه در آنها ایجاد شود.
علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 10 مرداد از طریق سایت www.wedo.ir برای ثبت نام اقدام نمایند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/22942/ششمین-دوره-«مدرسه-تابستانی-کسب-و-کار-شریف»-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ