تشریح استراتژی‌های سه گانه از زبان مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب
چهارشنبه 5 شهريور 1399 - 09:40:56

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: موقعیت مکانی نمایشگاه شهر آفتاب اقتضا میکند که تعاریف و ماموریت‌های منطقی و اصولی برای آن تعریف کنیم که در همین راستا ما سه استراتژی برای نمایشگاه شهر آفتاب تعریف کرده ایم.
محمد رئوف‌قادری در گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرمسئول این پایگاه خبری عنوان کرد: استراتژی اول انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب از شهر تهران به شهر آفتاب به منظور کاهش بار ترافیکی و آلودگی های زیست محیطی مثل آلودگی هوا و صوت است. این مساله نیازمند ساختارها و سیاست‌های حقوقی جدید و حمایت دولت و شهرداری و متولیان امر در حوزه نمایشگاهی بود که خوشبختانه این اتفاق افتاده است.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ادامه داد: استراتژی دوم ما بر این مبنا طرح‌ریزی شده است که اعتقاد داریم نمایشگاه ها دیگر به صورت فیزیکی برای مخاطبین کافی نیستند و مخاطب نمایشگاهی به جز بحث بازدیدهای نمایشگاهی و مذاکرات b2b که در نمایشگاه ها انجام میدهد نیاز به جاذبه های جانبی دیگری مثل جاذبه های اقامتی، گردشگری، تفریبحی، ورزشی، تجاری و بازرگانی دارد.
وی افزود: خوشبختانه در نمایشگاه شهر آفتاب این مسائل دیده شده و ما برای آینده هتل‌های اقامتی، رستوران های سنتی و مدرن، مراکز تجارت جهانی، سیتی سنتر، شهر بازی، پارک آبی، پیست دوچرخه سواری، باشگاه فرهنگی ورزشی و سایر خدمات ارزنده در حوزه سرگرمی ها در نظر گرفته ایم زیرا اعتقاد داریم کسی که وارد نمایشگاه شهر آفتاب میشود باید نیازی به بیرون از نمایشگه نداشته باشد و تمام نیازهای روزمره خود را در نمایشگاه تامین کند. همچنین شرکت‌های بزرگ بین المللی بتوانند در نمایشگاه شهر آفتاب دفاتر تجاری خود را داشته باشند. 
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تصریح کرد: ما مکان‌هایی به عنوان نمایشگاه های دائمی که خارج از نمایشگاه های فصلی و کوتاه مدت هستند در نظر گرفته‌ایم تا از این فرصت و امکانات استفاده کند. 
رئوف‌قادری گفت: استراتژی سوم نیاز واقعی شهر تهران یعنی ایجاد منطقه آزاد تجاری و اتصال نمایشگاه به منطقه آزاد فرودگاهی است. موقعیت جغرافیایی نمایشگاه شهر آفتاب در بهترین موقعیت قرار گرفته است زیرا در واقع کریدورهای ورودی شهر تهران از شمال، شرق و جنوب تهران اتفاق میوفتد و اتوبان خلیج فارس مرکز ثقل این کریدور است و تمام 31 استان کشور و اگر حتی مسافران خارجی ما چه از طریق مرزهای هوایی و چه مرزهای زمینی و دریایی وارد کشور بشوند همه از این کریدور عبور میکنند و شهرداری تهران برای اینکه از بار ترافیک شهر کم کند، نمایشگاه را در موقعیتی ساخته است که نیازی به ورود به شهر تهران نیست.
وی افزود: این موقعیت و نزدیکی نمایشگاه به فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآبادف ترمینال‌های شرق، جنوب، غرب و خط راه آهن جمهوری اسلامی ایران نشان میدهد که این یک فرصت استثناییی است برای اینکه ما بتوانیم از این موقعیت‌های مکانی بهتره بهره را ببریم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23082/تشریح-استراتژی‌های-سه-گانه-از-زبان-مدیرعامل-نمایشگاه-بین‌المللی-شهر-آفتاب
بستن   چاپ