لزوم تعامل سازنده و مدیریت یکپارچه در برگزاری نمایشگاه‌های شهر تهران
چهارشنبه 19 شهريور 1399 - 08:11:51

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: در گذشته متاسفانه یک رقابتی شکل گرفته که این رقابت سازنده نبوده و ما معتقد هستیم باید در یک تعامل سازنده، نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و نمایشگاه‌های شهر تهران به یک تفاهم برسند که در کنار هم و در یک مدیریت یکپارچه و متحد نمایشگاه های شهر تهران را برگزار کنند. 
محمد رئوف‌قادری در گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرمسئول این پایگاه خبری عنوان کرد: تعامل مدنظر را در جلسات و طی مذاکراتی آغاز کرده و به سمت و سوی تفاهم نامه با شهرداری تهران و وزارت صمت پیش رفته‌ایم. این تفاهم نامه اکنون تنظیم و به تایید دکتر حناچی شهردار تهران رسیده و منتظر نظر وزارت صمت هستیم. 
وی افزود: بسیار امیدورام که اتفاقات خوبی در آینده رخ دهد که یکی از دلایل آن حضور دکتر مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صمت است زیرا دیدگاه بسیار مثبت، عالمانه و تخصصی در حوزه اقتصاد به خصوص بازرگانی و نمایشگاه دارند. همچنین نظر بسیار مساعد و سازنده ای در تعامل بین نمایشگاه بین المللی و نمایشگاه شهر آفتاب دارند.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تاکید کرد: به یک وحدت رویه و تصمیم مشترک در حوزه نمایشگاهی شهر تهران نیاز داریم و معتقدیم نمایشگاه های شهر تهران را باید به سمت و سوی یک مدیریت واحد ببریم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23085/لزوم-تعامل-سازنده-و-مدیریت-یکپارچه-در-برگزاری-نمایشگاه‌های-شهر-تهران
بستن   چاپ