تحقق اهداف نمایشگاه شهر آفتاب در گرو هماهنگی دولت، شورایعالی مناطق آزاد، شهرداری تهران و وزارت صمت
دوشنبه 31 شهريور 1399 - 08:20:01

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: مساله این است که اگر بخواهیم نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به اهداف متعالی خودش با توجه به مصوبه دولت، کمیسیون زیربنایی تخصصی هیات دولت، شورای‌عالی مناطق آزاد، وزارت خانه ها و سازمان‌های متولی در امر نمایشگاهی و همچنین اداره شهر تهران و کشور برسد، تحقق دو امر ضرورت دارد.
محمد رئوف‌قادری در گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرمسئول این پایگاه خبری تصریح کرد: اتفاق اول زیرساختهای حقوقی اجرای سه استراتژی مشهور به استراتژی های سه گانه شهر آفتاب است که خوشبختانه بخشی از آن اتفاق افتاده است. 
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب ادامه داد: اتفاق دوم متولی ساخت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب یعنی شهرداری تهران است که باید هر چه زودتر نسبت به تکمیل نمایشگاه شهر آفتاب اقدام کند. منابع مالی آن نیز میتواند از طریق خود شهرداری تامین گردد و یا از طریق جذب سرمایه گذار باشد. که ما برای همین منظور تمام بخش‌های نمایشگاه را به صورت مجزا به عنوان فرصت‌های سرمایه گذاری تعریف و معرفی کرده‌ایم. 
وی افزود: از سرمایه گذاران حوزه های مختلف به خصوص حوزه‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی دعوت می‌کنیم که در شهر آفتاب سرمایه گذاری کنند زیرا آینده درخشانی برای شهر آفتاب رقم خواهد خورد.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: همچنین به دنبال این هستیم که از طریق ورود به بازار سرمایه یعنی بورس نسبت به تامین سرمایه ها اقدام کنیم.
رئوف‌قادری در پایان با توجه به حضور پایگاه خبری ایران مراسم نیوز در نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد: هیچ موفقیتی بدون همکاری رسانه ها در کشور امکان پذیر نیست و  ما از اصحاب رسانه به خصوص ایران مراسم نیوز تشکر میکنیم که همیشه در کنار ما بوده و صدا و خواسته های ما را به گوش مسئولین می‌رسانند. اعتقاد داریم باید شنیده شویم تا پسندیده شویم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23086/تحقق-اهداف-نمایشگاه-شهر-آفتاب-در-گرو-هماهنگی-دولت،-شورایعالی-مناطق-آزاد،-شهرداری-تهران-و-وزارت-صمت
بستن   چاپ