پیام دکتر بهمن حسین زاده به فعالان صنعت ساختمان
فرصت مهمی جهت ایجاد تعامل کسب و کارهای بزرگ با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها
پنجشنبه 20 شهريور 1399 - 10:27:06

ایران مراسم نیوز: دکتر بهمن حسین زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران  در پیامی  به مناسبت بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، اعلام کرد که این نمایشگاه  فرصت مهمی جهت ایجاد تعامل و همکاری میان کسب و کارهای بزرگ با شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ ها، در فضایی حرفه ای است که منجر به خلق ارزش در اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری کشور خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان فعالان این صنعت را  با آخرین دستاوردها و فناوریهای نوین ساختمانی آشنا خواهد کرد و  با اهداف حمایت از تولید و تامین مسکن؛ ارائه تحقیقات علمی و تجربی در کلیه زمینه های صنعت تولید ساختمان؛ سبک سازی و کاهش هزینه های تمام شده؛ ایجاد بستر مناسب جهت تبادل نظر و تعاملات بازرگانی و تجاری به منظور عقد قراردادها، همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

متن کامل پیام به شرح زیر است: صنعت ساختمان پس از نفت به عنوان یکی از صنایع فرصت آفرین برای رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال زایی به شمار می‌رود. این صنعت نقش انکارناپذیری در تولید فرصت‌های سرمایه گذاری، تولید ثروت و ارزش افزوده در اقتصاد دارد. حرکت به سمت صنعتی سازی ساختمان موجب پاسخگویی به تقاضای جامعه ، افزایش سرعت ساخت، کیفیت ساخت و قیمت تمام شده ساختمان و نیز باعث ارتقاء سطح تولید و برقرارکننده تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار می گردد.

در همین راستا نقش نمایشگاهها برای ایجاد فرصتهای بازاریابی، فروش، برندسازی و شبکه سازی بسیار حائز اهمیت است  و نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بعنوان فرصت مهمی جهت ایجاد تعامل و همکاری میان کسب و کارهای بزرگ با شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ ها، در فضایی حرفه ای منجر به خلق ارزش در اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری کشور خواهد شد.

سیاست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در سال جاری، حمایت هر چه گسترده تر از کلیه فعالان تولیدی و خدماتی و تجاری در کشور است که در نهایت به رونق اقتصادی کشور کمک خواهد کرد. همچنین با توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، برگزاری نمایشگاههای تقاضا محور و ارائه نیازهای فناوری دستگاههای بزرگ صنعتی و اجرایی کشور به جامعه بزرگ دانشگاهی و دانش¬بنیان داخلی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. سیاست دیگر شرکت،کمک به حضور فعال و گسترده استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپای نوآورانه در نمایشگاههای داخلی و خارجی است که این نمایشگاه با برنامه های متنوع خود، این سیاست ها را بخوبی دنبال می کند.

معتقدم راه برون رفت کشور از شرایط فعلی، تکیه به توان داخل و علی الخصوص به ظرفیت عظیم نیروی انسانی داخلی در دانشگاهها، صنایع، شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ هاست و گذر از اقتصاد سنتی و منبع محور به اقتصادی که ستونهای آن را فناوری و نوآوری تشکیل می دهند، می بایست سرلوحه اقدامات ما در بخشهای دولتی و غیردولتی قرار گیرد.

بدین منظور بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با اهداف: آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوریهای نوین ساختمانی، حمایت از تولید و تامین مسکن؛ ارائه تحقیقات علمی و تجربی در کلیه زمینه های صنعت تولید ساختمان؛ سبک سازی و کاهش هزینه های تمام شده؛ ایجاد بستر مناسب جهت تبادل نظر و تعاملات بازرگانی و تجاری به منظور عقد قراردادها، و رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

درخاتمه اینجانب ضمن ابراز خرسندی از تداوم برپایی این نمایشگاه، مراتب سپاسگزاری خود را از مجریان، انجمن‌ها، مشارکت‌کنند‌گان و نهادهای دولتی و خصوصی که با حضور در این نمایشگاه و عرضه محصولات خویش امکان برگزاری این رویداد را فراهم نموده اند، اعلام می دارد.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/23977/فرصت-مهمی-جهت-ایجاد-تعامل-کسب-و-کارهای-بزرگ-با-شرکت-های-دانش-بنیان-و-استارتاپ-ها
بستن   چاپ