اثربخشی صنعت نمایشگاهی افزایش می‌باید
چهارشنبه 9 مهر 1399 - 08:28:17

ایران مراسم نیوز: ئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران، تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری‌های بیشتر و افزایش اثر بخشی صنعت نمایشگاهی امضا کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،حمید زادبوم در دیدار با اعضای انجمن نمایشگاه‌های ایران، انعقاد این تفاهم‌نامه را سبب افزایش همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و انجمن نمایشگاه‌های ایران دانست که زمینه استفاده از توانمندی تشکل‌ها در جهت افزایش اثر بخشی صنعت نمایشگاهی و ایجاد رقابت سالم میان برگزار کنندگان نمایشگاه‌ها در سراسر کشور را فراهم می‌آورد.
در ادامه این نشست، مدیران عامل شرکت‌های نمایشگاهی استان ها، مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کرده و در خصوص راهکار‌های مناسب بحث و بررسی صورت گرفت.
گفتنی است، هماهنگی و تنظیم فرایند تصویب تقویم نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی پنج ساله 1404 ـ 1400، حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ به شکل ادواری در استان‌های کشور و تهیه، تدوین طرح جامع توسعه و ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های نمایشگاهی کشور و تدوین ضمانت اجرایی جهت جلوگیری از برگزاری نمایشگاه‌های غیراستاندارد خارج از سایت‌های نمایشگاهی از جمله بند‌های تفاهم‌نامه منعقد شده میان سازمان توسعه تجارت ایران و انجمن نمایشگاه‌های ایران است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24369/اثربخشی-صنعت-نمایشگاهی-افزایش-می‌باید
بستن   چاپ