صندوق نوآوری و شکوفایی در این هفته دورکار خواهد بود
شنبه 8 آذر 1399 - 15:39:36

ایران مراسم نیوز: بنا بر اعلام رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای تمامی ادارات دولتی، صندوق نوآوری و شکوفایی نیز با هدف مهار کرونا، در هفته جاری به صورت دورکار در خدمت اکوسیستم نوآوری کشور خواهد بود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با هدف مهار کرونا، هفته جاری همه ادارات دولتی تعطیل هستند مگر آن دسته از کارکنانی که بنا به تشخیص بالاترین مقام آن دستگاه، حضورشان در محل کار ضروری باشد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بنا بر دستور رییس جمهور، فقط کارکنانی باید در اداره حضور یابند که بالاترین مقام دستگاه، حضور آن‌ها را ضروری تشخیص دهد. از مردم می‌خواهیم که از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند و کار‌های اداری خود را برای حدود دو هفته عقب بیاندازند.
بر این اساس برای ارتباط با صندوق نوآوری و شکوفایی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ما یعنی سامانه غزال به آدرس Ghazal.inif.ir ، ایمیل صندوق نوآوری برای دریافت نامه ها (Info@inif.ir ) و میز خدمت به شماره  42170118  بین ساعت‌های 8 تا 15و شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.
شبکه‌های اجتماعی صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این ایام در دسترس خواهند بود و به نشانی‌های زیر هستند:
تلگرام  t.me/inif_ir
توییتر https://twitter.com/inif_ir
اینستاگرام instagram.com/inif_ir1
لینکدین linkedin.com/company/inif-ir
 پیام رسان بله https://ble.ir/inif_ir


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25544/صندوق-نوآوری-و-شکوفایی-در-این-هفته-دورکار-خواهد-بود
بستن   چاپ