آشنایی وزارت علوم و فناوری ونزوئلا با خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 14:07:02

ایران مراسم نیوز: کارگاه آموزشی تبادل تجربیات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری ایران با وزارت علوم و فناوری ونزوئلا توسط نمایندگان صندوق برای معاون وزیر و چند تن از مسئولین وزارت علوم و فناوری آن کشور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در ابتدای این رویداد، کارلوس آنتونیو آلکالا، سفیر کشور ونزوئلا در ایران با توجه به تجربه گسترده جمهوری اسلامی ایران در حوزه علوم و تکنولوژی و با توجه به مقابله با تحریم‌های سخت بین‌المللی گفت: ونزوئلا قصد دارد از این تجربیات ارزشمند ایران در حوزه فناوری و نوآوری استفاده کند و برگزاری چنین رویدادهایی بی‌تردید باعث باز شدن پنجره انتقال تجربیات ایران به ونزوئلا خواهد شد.
همچنین در این دیدار سلطانی سفیر کشورمان در کاراکاس نیز ضمن تاکید بر همکاری‌های متنوع دوجانبه بر شکل‌گیری هرچه سریعتر شورای علم و تکنولوژی دو کشور تاکید نمود.
دکتر سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این نشست به تشریح جایگاه ایران در شاخص جهانی نوآوری، ابعاد قانون حمایت از شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان و نحوه ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های اخیر پرداخت.
در ادامه سهراب آسا، مدیر بین‌الملل صندوق نوآوری و شکوفایی، اکوسیستم نوآوری ایران و نقش هریک از بازیگران این اکوسیستم پرداخت و ضرورت ایجاد و شکل‌گیری این اکوسیستم را تشریح کرد


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25661/آشنایی-وزارت-علوم-و-فناوری-ونزوئلا-با-خدمات-صندوق-نوآوری-و-شکوفایی
بستن   چاپ