انتصاب سه مدیر با سابقه در شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران
چهارشنبه 19 آذر 1399 - 09:04:39
ایران مراسم نیوز: مشاور وزیر صمت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی با صدور احکام جداگانه ای مدیران سه حوزه کلیدی این شرکت را منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، با صدور احکامی از سوی دکتر حسن زمانی مشاور وزیر صمت ، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ، امروز با صدور احکام جداگانه ای ، سید حسین میر ظفرجویان ، محمدجواد قنبری و حمیدرضا آملی را به ترتیب به سمت های معاون امور فنی و مهندسی ، معاون امور نمایشگاهی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت منصوب کرد.
گفتنی است ، هر سه مدیر منصوب شده از مدیران ارشد باسابقه و موفق شرکت سهامی نمایشگاهها هستند که پیش از این در سمت های انتصابی سابقه فعالیت بلند مدت داشته اند.
ارزیابی کارشناسان صنعت نمایشگاهی از این انتصاب های بجا این است که دکتر زمانی مدیرعامل جدید شرکت سهامی نمایشگاهها به درستی تشخیص داده است که در این شرایط زمانی صنعت نمایشگاهی کشور برای غلبه بر چالش های ایجاد شده در اوج شیوع کرونا و تشدید تحریم ها نیازمند بهره گیری از تجربه و دانش مدیران کار آزموده است که در دوره قبل به حوزه های دیگری منتقل شده بودند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25782/انتصاب-سه-مدیر-با-سابقه-در-شرکت-نمایشگاههای-بین-المللی-ایران
بستن   چاپ