استقبال تشکل های بخش خصوصی در صنعت نمایشگاهی از اقدامات و تحولات جدید شرکت سهامی نمایشگاه ها
يکشنبه 23 آذر 1399 - 07:00:13
ایران مراسم نیوز: انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران و انجمن صنفی غرفه سازان از  بازگشایی مجدد فعالیت های نمایشگاهی قدردانی کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،انجمن  صنفی برگزار کنندگان نمایشگاهی و انجمن صنفی غرفه سازان که دارای بیش از 500 عضو اعم از شرکت های برگزار کننده نمایشگاه و شرکت های خدمات نمایشگاهی و غرفه سازی می باشند ، طی مکاتباتی با مشاور وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران از اقدامات شرکت سهامی نمایشگاه ها پیرامون از سرگیری برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و همچنین انتصا‌بات تخصصی در این شرکت تشکر و قدردانی نمودند.

در بخشی از نامه های ارسالی این چنین آمده است : صنعت نمایشگاهی کشور با حضور و مدیریت جنابعالی و همچنین اتخاذ سیاست های راهبردی جدید و علمی می تواند فضای جدیدی را در عرصه داخلی و بین المللی تجربه کند و با رویکردهای مناسب و همکاری مدیران و مسئولان شرکت مسیر ترسیم شده با سرعت بیشتری رو به پیشرفت حرکت خواهد کرد.

نیک اندیشی و حسن تدبیر حضرتعالی موجب خرسندی و شیرین کامی فعالان بخش خصوصی شده است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25870/استقبال-تشکل-های-بخش-خصوصی-در-صنعت-نمایشگاهی-از-اقدامات-و-تحولات-جدید-شرکت-سهامی-نمایشگاه-ها
بستن   چاپ