نخستین کنفرانس «مدیریت دگرگونی‌های اجتماعی» برگزار می‌شود
دوشنبه 1 دي 1399 - 11:41:44
ایران مراسم نیوز: نخستین کنفرانس «مدیریت دگرگونی‌های اجتماعی» با همکاری کمیسیون ملی یونسکو ایران، دفتر منطقه‌ای یونسکو در ایران و معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این کنفرانس از اول دی ماه به صورت آنلاین در صفحه مجازی (unesco.iran) آغاز شده و هر دوشنبه، پنجشنبه از ساعت 21 تا 22 تا نهم بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

نخستین نشست کنفرانس «مدیریت دگرگونی‌های اجتماعی» با حضور حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، غلامرضا غفاری رئیس و عباس فقیه خراسانی دبیر اجرایی همایش به موضوع چیستی دگرگونی‌های اجتماعی و مدیریت آن اختصاص دارد.

تولید محتوای علمی در خصوص چیستی و چرایی دگرگونی‌های اجتماعی، فهم جامعه ایرانی در آستانه تغییر سده شمسی و دگرگونی‌های گسترده اجتماعی آن و مدیریت چنین دگرگونی‌هایی چشم‌انداز این کنفرانس تعیین شده است.  

دگرگونی‌های اجتماعی از منظر اقتصاد، آموزش عالی، آسیب‌های نوپدید، دگرگونی‌های جمعیت، محیط زیست، فناوری‌های نوین، تغییرات فضای شهری و نابرابری‌های اجتماعی با نگاهی ویژه به تاثیرات اجتماعی پاندمی کرونا محورهای این کنفرانس خواهد بود.  

مجموعه مقالات این کنفرانس در کتاب دو زبانه «مدیریت دگرگونی های اجتماعی» منتشر خواهد شد.

کنفرانس «مدیریت دگرگونی‌های اجتماعی»  با حمایت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با محوریت آسمان نمای گنبد مینا برگزار می‌شود.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26026/نخستین-کنفرانس-«مدیریت-دگرگونی‌های-اجتماعی»-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ