برگزاری کارگاه «کاشت زعفران هواکشت گلخانه‌ای»
سه شنبه 2 دي 1399 - 10:24:57

ایران مراسم نیوز: انجمن علمی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی کرمانشاه کارگاه آموزشی و مهارتی کشت، داشت و برداشت زعفران گلخانه‌ای به روش هواکشت (ایروپونیک) را برگزار می‌کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،مقدمه کشت گلخانه‌ای زعفران، نحوه آماده‌سازی پیاز، آماده‌سازی سالن کشت، مراقبت‌های فصل رشد، نحوه برداشت زعفران، کاشت پیاز زعفران در زمین و همچنین بازاریابی زعفران از جمله سرفصل‌های این دوره است که توسط یاسین نوروزی ـ دانشجوی دکتری زراعت تدریس خواهد شد.

بخش تئوری کارگاه کاشت زعفران به صورت مجازی روز دوشنبه اول دی ماه از ساعت 16 تا 18 و 20 تا 22 در اسکای‌روم برگزار می‌شود و کلاس عملی نیز حضوری و البته صورت اختیاری سه‌شنبه دوم دی ماه از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود. شرکت کنندگانی که تمایل یا امکان شرکت در کلاس حضوری را ندارند می‌توانند از طریق لایو اینستاگرام مباحث این جلسه را دنبال کنند.

انجمن‌های علمی دانشجویی بین‌رشته‌ای تحقیقات کشاورزی دانشگاه رازی، کشاورزی و کارآفرینی دانشگاه رازی، مهندسی علوم باغبانی دانشگاه شهید باهنر، کارآفرینی دانشگاه الزهرا و شاخه دانشجویی انجمن علمی بذر ایران از دیگر انجمن‌های دانشجویی هستند که در برگزاری این کارگاه همکاری داشتند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند به شماره 09371590763 پیام دهند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26052/برگزاری-کارگاه-«کاشت-زعفران-هواکشت-گلخانه‌ای»
بستن   چاپ