نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در قزوین برگزار می شود
چهارشنبه 3 دي 1399 - 09:21:31
ایران مراسم نیوز: فاطمه خمسه با بیان اینکه نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه از 9 لغایت 12 دی ماه به مدت چهار روز با رعایت شیوه و دستوالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا با حضور بیش از 80 مشارکت کننده در فضایی به مساحت 2500 متر مربع برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،وی افزود: مشارکت کنندگان از استان‌های تهران، قزوین، زنجان، اصفهان، همدان، فارس و خراسان رضوی و.... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

خمسه تصریح کرد: این نمایشگاه را 40 درصد آبیاری و آبرسانی، 35 درصد ادوات و مکانیزاسیون کشاورزی و 25 درصد نهاد و بذور کشاورزی تشکیل می‌دهد.

وی گفت: ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی‌های مشارکت گنندگان، اخذ سفارش از مشتریان، گسترش کانال‌های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

خمسه در پایان یادآور شد: یازدهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات کشاورزی از 9 لغایت 12 دی ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید متخصصان و علاقمندان دایر خواهد بود.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26070/نمایشگاه-کشاورزی-و-صنایع-وابسته-در-قزوین-برگزار-می-شود
بستن   چاپ