مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد:
مهلت نام‌نویسی برای شرکت در نمایشگاه ملی اسباب‌بازی اعلام شد
شنبه 11 بهمن 1399 - 14:09:07

ایران مراسم نیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی تا روز جمعه 17 بهمن ماه 1399 است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، کبری اخلاقی نیا افزود: این نمایشگاه ملی زیرمجموعه ششمین جشنواره ملی اسباب بازی بوده و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برپا می شود.

وی افزود: ششمین جشنواره ملی اسباب‌ بازی با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت نکات بهداشتی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شعار این جشنواره ملی «آینده را باید ساخت» بوده و به مدت 14 روز از 28 بهمن ماه تا 11 اسفندماه امسال در پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir برگزار می شود.

اخلاقی نیا عنوان کرد: دستگاه های اجرایی، شرکت های دولتی و غیردولتی، مؤسسه ها، تولیدکنندگان و طراحان اسباب‌ بازی ‌های آموزشی و کمک‌ آموزشی ایرانی و سازمان‌ های مردم ‌نهاد ارائه دهنده خدمات بازی محور کهگیلویه و بویراحمد می توانند در این نمایشگاه ملی شرکت کرده و تولیدات خود را برای علاقمندان به نمایش بگذارند.

وی ابراز داشت: فعالان حوزه مشاوره بازی، بازی درمانی، آموزش از طریق بازی، برگزارکنندگان مسابقه‌ ها و رویدادهای مرتبط، مدارس و مهدکودک‌ های بازی ‌محور، موزه‌ های اسباب‌ بازی و استارت ‌آپ ‌هایی که در ترویج و آموزش بازی برای کودکان و نوجوانان فعالیت می‌ کنند نیز می ‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

اخلاقی نیا گفت: مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه ملی شامل معرفی و ارائه توانمندی ‌ها در حوزه اسباب‌ بازی، معرفی تولیدکنندگان در حوزه ترویج اسباب ‌بازی ایرانی در سراسر کشور، گردهم‌ آوردن فعالان بخش‌ های گوناگون صنعت اسباب ‌بازی در بستر فضای مجازی و ایجاد شرایط برای معرفی و ارائه توانایی ‌ها، دستاوردها و تولیدات اسباب بازی است.

وی اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی اسباب ‌بازی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار جهش تولید و در راستای برقراری ارتباط بین طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌ گذاران حوزه اسباب‌ بازی و فعالان حوزه کودک و سرگرمی برگزار می‌ شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27075/مهلت-نام‌نویسی-برای-شرکت-در-نمایشگاه-ملی-اسباب‌بازی-اعلام-شد
بستن   چاپ