همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
جمعه 24 بهمن 1399 - 10:32:01

ایران مراسم نیوز: رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه معدن و نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی، فرآوری معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، داود شهرکی اظهارداشت: این نمایشگاه که از تاریخ 26 تا 29 بهمن در محل دایمی نمایشگاه‌های سیستان و بلوچستان واقع در جاده گوربند برگزار می‌شود 60 شرکت بزرگ در حوزه معدن آخرین دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان کرد: شرکت‌ها و سرمایه گذاران بزرگی از استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه حضور دارند.

رییس سازمان صنعتف معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پنل‌های تخصصی در حوزه معدن نیز در محل نمایشگاه برگزار می‌شود و علاقمندان، سرمایه گذاران و صاحبان معادن و صنایع معدنی می‌توانند از ساعت 10 تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی بیان کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه و همایش با هدف سلامت بازدیدکنندگان رعایت شده است.

قرار گرفتن سیستان و بلوچستان در کمربند فلزایی و معدنی جهان که از یوگسلاوی تا پاکستان ادامه دارد و به این منظور وجود معادن نسبتا غنی گشوده و ناگشوده فلزی و سهم بالای استان در برخورداری از این معادن با ذخایرمعدنی نظیر کرومیت، مس، منگنز، سرب و روی ، قلع، تنگستن، آنتی موان، طلا و کانسارهای غیرفلزی نظیر تالک، منیزیت، گل سفید، سیلیس، فلدسپات، کائولن و سنگ‌های ساختمانی بویژه گرانیت و همچنین پتانسیل‌های معدنی حوزه تفتان و امکان استقرار کارخانجات چینی و کاشی و سرامیک در محدوده تفتان بخشی از قابلیت ها و توانمندی‌های این استان است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27398/همایش-بزرگ-فرصت‌های-سرمایه‌گذاری-در-سیستان-و-بلوچستان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ