حمایت سازمان توسعه تجارت ایران از پژوهش‌های حوزه تجارت خارجی
شنبه 25 بهمن 1399 - 14:30:37

ایران مراسم نیوز: مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس مفاد بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال 99، از پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه تجارت خارجی کشور در سال جاری حمایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری اظهار داشت: با توجه به مفاد بسته حمایت از صادرات غیر نفتی و شیوه نامه اجرایی حمایت از برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی مرتبط با حوزه صادرات غیرنفتی و تجارت خارجی کشور پژوهش‌های انجام شده در زمینۀ تجارت خارجی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، تبدیل چالش‌های موجود به فرصت ضروری بوده و اولین گام برای انجام این فرآیند، تبیین صحیح وضعیت موجود و ارائه راهکارهای کاربردی در حوزه تجارت خارجی کشور در سطوح خرد و کلان است.

مدیر کل دفتر توسعۀ خدمات بازرگانی از مراکز دانشگاههای پژوهشی و بنگاه‌های تجاری خواست تا مطالب و فعالیت‌های پژوهشی خود در حوزه تجارت خارجی را که در سال 99 انجام شده، جهت ارزیابی و حمایت، تا پایان بهمن ماه به  دبیرخانه گارگروه مشوق‌های صادراتی ارسال دارند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27439/حمایت-سازمان-توسعه-تجارت-ایران-از-پژوهش‌های-حوزه-تجارت-خارجی
بستن   چاپ