110 واحد تولیدی در نمایشگاه صنایع کوچک قزوین حضور می‌یابند
يکشنبه 26 بهمن 1399 - 09:01:17

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: 110 واحد تولیدی در نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و متوسط و صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از ایرنا، حمیدرضا خانپور در این باره افزود: این نمایشگاه در هفته جاری از 28 تا 30 بهمن ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

این مسوول گفت: 110 واحد تولیدی کوچک و متوسط توانمندی ها و محصولات خود را در این نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می شود، به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: حمایت از صنایع کوچک و متوسط، برندسازی، کمک به توسعه بازار و فروش و آشنایی صنعتگران با توانمندی های یکدیگر از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

وی اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاهی همچنین شهروندان را با دستاوردهای صنایع داخلی آشنا می کند و به رونق تولیدات ایرانی کمک خواهد کرد.

حدود هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای 13 شهرک و 6 ناحیه صنعتی است.

90 درصد صنایع استان قزوین را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند و بیش از 50 درصد اشتغال بخش صنعت در این استان به این صنایع اختصاص دارد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27445/110-واحد-تولیدی-در-نمایشگاه-صنایع-کوچک-قزوین-حضور-می‌یابند
بستن   چاپ