مدیر کل محیط زیست استان کرمان:
همایش و نمایشگاه عکس جازموریان مجازی برگزار می‌شود
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 10:24:22

ایران مراسم نیوز: مدیرکل محیط زیست استان کرمان از برگزاری همایش و نمایشگاه عکس با عنوان "جازموریان، زندگی جاریست" به‌صورت مجازی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، مرجان شاکری هدف از برگزاری این همایش را مناسبت روز جهانی تالاب عنوان کرد و از برگزاری این همایش به میزبانی اداره‌کل محیط زیست و جهاد دانشگاهی استان کرمان خبر داد.

وی وضعیت زیست محیطی تالاب کویری جازموریان و روند کاهش وسعت این تالاب، برنامه مدیریت جامع احیای تالاب جازموریان و تنوع زیستی جانوری این تالاب را از محورهای همایش اعلام کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان همچنین از برگزاری نمایشگاه مجازی عکس تالاب جازموریان در  همایش جازموریان؛ زندگی جاریست خبر داد.

وی هدف از انتخاب تالاب جارموریان برای این همایش را توجه بیشتر به جازموریان اعلام و بر حفظ بیشتر تالاب‌ها تاکید کرد.

شاکری با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این همایش گواهی اهدا می‌شود، گفت: علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 975 31322  تماس برقرار کنند.

مدیرکل محیط زیست کرمان به روز جهانی تالاب‌ها که 14 بهمن‌ماه بود اشاره کرد و گفت: این روز با هدف جلب توجه افکار جهانی به اهمیت رودها و تالاب ها و نقش تعیین کننده آن‌ها در ادامه بقای حیات وحش و گونه‌های گیاهی در سراسر جهان برگزار می‌شود.

او یکی دیگر از  اهداف برگزاری روز جهانی تالاب‌ها را ‌جلب توجه افکار عمومی به اهمیت نقش تالاب ها و ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با حیات و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی انسان دانست.

شاکری شعار امسال روز جهانی تالاب‌ها را «زندگی در تالاب‌ها شکوفا می‌شود» عنوان کرد و هدف این شعار را برجسته سازی تنوع زیستی تالاب‌ها برشمرد.

همایش مجازی جازموریان، زندگی جاریست فردا (چهارشنبه) ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27494/همایش-و-نمایشگاه-عکس-جازموریان-مجازی-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ