همایش ملی فناوریهای نوین ساختمان در مشهد برپا شد
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 11:36:21

ایران مراسم نیوز: ششمین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان روز یکشنبه در قالب ارتباط ویدیوکنفرانس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از ایرنا، دبیر اجرایی این همایش در مراسم آغازین آن در محل استانداری خراسان رضوی گفت: دبیرخانه همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان از سال 1386 به دستور وزیر وقت راه و شهرسازی با توجه به قطب بودن مشهد در استفاده از فناوریهای نوین صنعت ساختمان، تاسیس شده است.

محمدرضا مهردوست افزود: نخستین دوره همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان سال 1387 برگزار و برنامه‌ریزی پیرامون برگزاری ششمین دوره از آن از شش ماه پیش آغاز شد.

وی موصوع ششمین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان پیرامون را "انرژی، محیط زیست، صنعتی‌سازی، ایمنی و ساخت" اعلام و بیان کرد: شرکت کنندگان در آن از امتیاز یک دوره ارتقا پایه رشته‌های هفتگانه نظام مهندسی بر اساس مجوز دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی برخوردار می‌شوند.

دبیر اجرایی همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان ادامه داد: هزار و 100 نفر از سراسر کشور در این همایش به صورت ویدیوکنفرانس حضور دارند که در قالب 33 کارگاه تخصصی پیرامون محورهای آن در هفت رشته مهندسی عمران، معماری، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک، مکانیک و برق آگاهی کسب کرده و تبدال نظر می‌کنند.

وی گفت: استادان مدرس این کارگاهها از مهندسان و متخصصان برجسته ایرانی، اساتید ایرانی مقیم خارج کشور و یا استدان خارجی از جمله ساسان محاسب، حمید ناصری، امیر تبادکانی، امین حاجی‌زاده، احدالله اعظمی و آرمان آساتوریانس هستند.

مهردوست افزود: برگزاری 33 کارگاه همایش از امروز 26 بهمن ماه در قالب ارتباط ویدیوکنفرانس تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27505/همایش-ملی-فناوریهای-نوین-ساختمان-در-مشهد-برپا-شد
بستن   چاپ