دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی اردیبهشت 1400 برگزار می‌شود
سه شنبه 28 بهمن 1399 - 13:25:35

ایران مراسم نیوز: دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی با تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه نیمه اول اردیبهشت 1400 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، رضا امیدی، متولی برگزاری دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان و کارآفرینان حوزه سلولزی و کاغذ با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و کارآفرینان حوزه سلولزی و کاغذ عنوان کرد: سال گذشته تجربه برگزاری اولین همایش را در بهمن ماه داشتیم که با استقبال خوبی از سوی صنف و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف روبه‌رو شد و به همین دلیل سال آینده نیز این همایش را برگزار خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه نیمه اول اردیبهشت 1400 زمان برگزاری همایش دوم خواهد بود، گفت: قرار است همه فعالان این زنجیره شامل تولیدکننده، فروشنده، واردکننده و تمامی اصناف درگیر و فعال این حوزه در همایش حضور داشته باشند و درباره مشکلات و دغدغه‌های آن بحث و تبادل نظر شود.
 
امیدی با اشاره به حضور مدیران و مسئولان حاضر در این برنامه نیز توضیح داد: میهمانانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان توسعه تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و سایر دستگاه‌هایی که به نحوی با این حوزه مرتبط هستند در بخش‌های دولتی و غیردولتی در این همایش حضور خواهند داشت.
 
وی افزود: قرار است در این همایش دستاوردهای صنعت سلولزی طی یک‌سال گذشته معرفی و رونمایی شود همچنین یکسری مباحث علمی  و کاربردی برای شرکت‌کنندگان مطرح شود و دیدگاه‌های تشکل‌های صنفی، نقطه نظرات و انتظارت آن‌ها همچنین دیدگاه مدیران در همایش طرح شود.
 
امیدی همچنین درباره دیگر بخش‌های پیش‌بینی شده برای این همایش گفت: تجلیل از پیشکسوتان و کارآفرینانی که در این حوزه مشغول فعالیت هستند و نقشی در رشد و شکوفایی صنعت داشتند و دارند همچنین در زمینه اشتغال‌زایی تاثیرگذار بودند نیز از جمله برنامه‌های همایش خواهد بود.
 
دومین همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی با تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه نیمه اول اردیبهشت 1400 در هتل استقلال و با حمایت Lions gate international FZC برگزار خواهد شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27511/دومین-همایش-دستاوردهای-زنجیره-سلولزی-اردیبهشت-1400-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ