همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود
دوشنبه 4 اسفند 1399 - 18:00:22

ایران مراسم نیوز: دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک روزهای 12 و 13 اسفند در محل آکادمی با حضور مسوولان، مدیران، صاحبنظران، مربیان و ورزشکاران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از ایرنا، در همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک امکانی فراهم شده تا تعداد محدودی از علاقه‌مندان بتوانند به صورت مجازی در نشست‌ها، شرکت کنند. نشست‌های شش گانه شامل «ارزش‌ها در جنبش المپیک، بهینه‌سازی عملکرد ورزشکاران نخبه، مدیریت ورزشی در جنبش المپیک، ملاحظات پیشگیری از آسیب ورزشکاران اعزامی به بازی‌های المپیک 2021 توکیو، آمادگی روانی در ورزشکاران نخبه و مانیتورینگ ورزشکاران پارالمپیکی» است.

مهلت ثبت نام و ارسال فرم از طریق ایمیل روز جمعه هشت اسفند ساعت 17 بوده و در صورت تکمیل ظرفیت مورد نظر، لینک ثبت نام زودتر از مهلت اعلام شده غیرفعال خواهد شد و شرکت کنندگان باید جهت ثبت نام و شرکت در هر یک از نشست‌های همایش مجازی اقدامات مربوطه را انجام دهند.

هزینه ثبت نام در همایش برای هر نشست معادل 500 هزار ریال  است و پس از کنترل مدارک و تایید ثبت نام توسط مرکز آموزش، لینک ورود به همایش مجازی تنها به آدرس ایمیل متقاضی که در فرم ثبت نام درج کرده، ارسال خواهد شد و ورود به کلاس فقط از طریق لینک ارسال شده و برای یک نفر، امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان برای شرکت در همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با دبیرخانه همایش به شماره  26216198 تماس بگیرند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27627/همایش-آکادمی-ملی-المپیک-و-پارالمپیک-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ