کدام استارت‌آپ‌ها در هفدهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه علوم شناختی حضور داشتند؟
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 11:22:22

ایران مراسم نیوز: رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه علوم شناختی با حضور 6 استارت‌آپ شامل «اسم شب»، «بهروی»، «اتاق فرار راش»، «ریاض ستاره‌ای»، «فکرونه» و «سیس نی‌نی» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارت‌آپ «اسم شب» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه  علوم شناختی بود که برای بازی دوئل آنلاین کلماتی محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 400 میلیون تومان در ازای 20 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصر‌به‌فرد آن ایجاد سرگرمی همراه با کمک به مغز برای فعالیت در مسیر درست و ایجاد تمرکز است.

استارت‌آپ «اتاق فرار راش» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه  علوم شناختی بود که برای اولین اتاق فرار شناختی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 470 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصر‌به‌فرد آن نیز کمک به والدین برای شناخت نقاط ضعف و قوت شناختی فرزندانشان است.

استارت‌آپ «سیس نی‌نی» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه  علوم شناختی بود که برای پلتفرم جامع مادر و کودک محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 3 میلیارد تومان در ازای 30درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصر‌به‌فرد آن ارائه خدمات و اطلاعات در رابطه با کودک و نوزاد به والدین است.

استارت‌آپ «بهروی» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه  علوم شناختی بود که برای بسته بازی درمانی تقویت حافظه محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 250 میلیون تومان در ازای 20 درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصر‌به‌فرد آن بهبود هفت حوزه از کارکردهای شناختی شامل انواع توجه، حافظه، سرعت پردازش شنیداری است.

استارت‌آپ «فکرونه» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه  علوم شناختی بود که برای پلتفرم تبدیل رویا به واقعیت برای کودکان محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و  نیروی انسانی است. ویژگی منحصر‌به‌فرد آن آموزش همراه با سرگرمی و نوآوری برای کودکان است.

استارت‌آپ «ریاضی ستاره» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه  علوم شناختی بود که برای ابداع روش نوین آموزش ریاضی به کودکان محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 4 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصر‌به‌فرد آن آسان کردن روش‌های آموزش ریاضی به کودکان با استفاده از بازی واژه سازی است.
 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27650/کدام-استارت‌آپ‌ها-در-هفدهمین-رویداد-جذب-سرمایه-در-حوزه-علوم-شناختی-حضور-داشتند؟
بستن   چاپ