برنامه ویژه مجلس برای صنعت نمایشگاهی
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 09:26:23

ایران مراسم نیوز: نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاران بخش صنعت نمایشگاهی اولویت اساسی است که در این زمینه حمایت‌های همه‌جانبه‌ای مبنای کار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، عباس جهانگیرزاده اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌ های داخلی و خارجی برای معرفی تولیدات داخلی، خدمات کالا و محصول و بازاریابی و حمایت همه‌جانبه مجلس و دولت از این صنعت یک اولویت اساسی و مهم است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل مشکلات مورد نظر در دستور کار است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ارتقای توسعه برنامه‌های صنعت نمایشگاه با بازار سرمایه نیز با هدف تحقق اهداف مورد نظر است که در این زمینه مجلس و دولت از انجمن‌ها و بخش‌های خصوصی ذی‌ربط حمایت‌های همه‌جانبه‌ای دارد و برای رفع مشکلات موجود اقدامات مناسبی را انجام خواهد داد.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: رفع موانع سرمایه‌گذاران برای اجرایی کردن مصوبات و همکاری با دولت و مسئولان مربوطه برای بهبود وضعیت اقتصادی و حل مشکلات مربوطه موتور محرکه بازار سرمایه، تولید و بازار مصرف است که در این زمینه نقش صنعت نمایشگاه مورد توجه واقع شود.

جهانگیرزاده ادامه داد: برنامه‌ریزی در راستای حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاران بخش صنعت نمایشگاهی اولویت اساسی است که در این زمینه حمایت‌های همه‌جانبه‌ای مبنای کار است که درصدد هستیم با اقدامات لازم و اساسی در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کنیم.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27782/برنامه-ویژه-مجلس-برای-صنعت-نمایشگاهی
بستن   چاپ