نمایشگاه آثار جشنواره مد و لباس در بیرجند برپا شد
چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 15:11:44

ایران مراسم نیوز:   نمایشگاه آثار یکصد و هفدهمین جشنواره کشوری و چهارمین جشنواره استانی مد و لباس اسلامی ایرانی در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از ایرنا، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: 119 اثر به دبیرخانه جشنوراه ارسال شد که از این تعداد 23 اثر به نمایش گذاشته شده است.

سید علی زمزم افزود: آثار جشنواره توسط هیات داوران شامل نسرین پیشکار، محبوبه نکوفرد و فرنگیس شادکام مورد بررسی قرار گرفته است و برگزیدگان یکشنبه 24 اسفند در مراسم اختتامیه که در محل موسسه فرهنگی هنری رباب برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جشنواره در 2 بخش طراحی مانتو فرم اجتماع و طراحی مانتو مجلسی برگزار شد گفت: در هر بخش به نفر اول جشنواره تندیس همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 12 میلیون ریال ریال اهدا می‌شود.

وی اظهار داشت: نفرات دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب 10 میلیون ریال و 8 میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 21 اسفند ماه صبح‌ها 10:30 تا 13 و بعد از ظهرها 16:30 تا 20:30 از آثار نمایشگاه در محل نگارخانه موسسه فرهنگی هنری رباب دیدن کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27835/نمایشگاه-آثار-جشنواره-مد-و-لباس-در-بیرجند-برپا-شد
بستن   چاپ