حضور دکتر زمانی درنشست صمیمی فعالان صنعت نمایشگاهی
يکشنبه 24 اسفند 1399 - 14:16:38

ایران مراسم نیوز: نشست هم اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی با هدف وحدت و انسجام دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، این نشست به همت انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با رویکرد توسعه صادرات غیرنفتی امروز یکشنبه ، 24 اسفند ماه درسالن ایران محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با حضور دکتر حسن زمانی مشاور وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی و اهالی صنعت نمایشگاهی برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه دکتر زمانی ضمن قدردانی از فعالان بخش خصوصی در صنعت نمایشگاهی گفت : اعتقاد ویژه ای به همکاری با بخش خصوصی و غیر دولتی داریم و کارهای بزرگ را با حمایت و کمک فعالان صنعت نمایشگاهی به سرانجام خواهیم رساند.

وی افزود: در سال آینده برنامه بسیار زیادی رو پیش بینی کرده ایم و در تهران و سراسر کشور بین 650 تا 700 نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی خاطر نشان کرد: پیش بینی می کنیم که سال آینده 30 الی 50 نمایشگاه برون مرزی را با کمک و همکاری بخش خصوصی برگزار کنیم.

دکتر زمانی همچنین با اشاره به رویداد جهانی اکسپو 2020 دوبی که در سال آینده برگزار خواهد شد ، گفت : صنعت نمایشگاهی کشور به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران  در مقابل 195 کشور جهان ثابت خواهد کرد ایران کشور بزرگی است و نشان دادن زمینه فراوان  توسعه صنعت ، اقتصاد و همچنین صمیمیت و بزرگواری ایرانیان  ، پروژه و نگاه ایران هراسی استکبار جهانی را خنثی خواهیم کرد.

همچنین در حاشیه این برنامه از طرف فعالان صنعت نمایشگاهی از زحمات و تلاش های مدیران شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/27884/حضور-دکتر-زمانی-درنشست-صمیمی-فعالان-صنعت-نمایشگاهی
بستن   چاپ