نخستین رویداد مرکز تجاری دائم ایران در عراق رقم خورد
سه شنبه 23 بهمن 1397 - 10:45:01
ایران مراسم نیوز: رایزن بازرگانی ایران در عراق از برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و چرم ایران به عنوان اولین رویداد مرکز تجاری دائم ایران در عراق خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر بهزاد با اشاره به اینکه این اقدام کمک به فراهم شدن زمینه تجارت سالم بین ایران و عراق و  افزایش سهم در  بازار این کشور است، افزود: نخستین  رویداد این مرکز در قالب نمایشگاه تخصصی کیف و کفش و چرم ایران برگزار شد و رویداد های دیگر نیز تا پایان امسال اجرایی می شود.
وی تاکید کرد: برای این رویدادها که  با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران  و حمایت سفارت ایران در عراق برگزار می‌شود، تسهیلات و شرایط مناسبی به منظور مشارکت شرکت‌های توانمند و نمونه صادراتی ایران در نظر گرفته شده  که بستر مناسبی جهت معرفی کالاهای ایران و ایجاد زمینه همکاری دوجانبه خواهد بود.
رایزن بازرگانی ایران در عراق با تأکید بر ظرفیت سازی برای  توسعه فروش  و انعقاد قراردادهای تجاری بین بازرگانان دو کشور در سال حمایت از کالای ایرانی، گفت:  برمبنای توافق صورت گرفته با طرف عراقی، نمایشگاه‌های فرش ماشینی، سنگ، مبلمان اداری و تجهیزات  برق و انرژی بصورت هفتگی و تا پایان سال جاری در این مرکز برگزار می‌شود.
بهزاد افق پیش روی تجارت دو کشور را شرایط مثبتی برای همکاری‌های اقتصادی دو جانبه برشمرد و افزود: انجام  هرگونه بازارسازی و بازاریابی مستقیم شرکت‌ها به ویژه از طریق اعطای نمایندگی فروش، ایجاد دفتر، پخش وتوزیع، سرمایه گذاری در طرح های کلان را موجب رشد تعاملات اقتصادی ایران و عراق است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3171/نخستین-رویداد-مرکز-تجاری-دائم-ایران-در-عراق-رقم-خورد
بستن   چاپ