در جلسه هماهنگی چهارمین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی مطرح شد؛
پیشرو بودن در صنعت نمایشگاهی با بهره گیری از تمامی استانداردها
سه شنبه 23 بهمن 1397 - 17:42:20
ایران مراسم نیوز: جلسه هماهنگی چهارمین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی با حضور بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه ها، مدیران این شرکت و مجریان بخش خصوصی برگزار شد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، حسین زاده در این جلسه با اشاره به ضرورت حضور غرفه‌سازان، مجریان نمایشگاه ها و سایت های نمایشگاهی معتبر، افزود: برای آنکه بتوانیم در صنعت نمایشگاهی پیشرو باشیم باید بتوانیم در زیرساخت های این حوزه از غرفه آرایی گرفته تا استارت آپ ها را منطبق با استانداردهای روز بهره بگیریم .
وی با اشاره به پیشرفت کشورهای اطراف از جمله دبی و ترکیه در حوزه صنعت نمایشگاهی افزود: به زودی ما هم در این حوزه فعال تر می شویم و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده باید کرسی خود را در اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی (UFI) به دست بیاوریم .
حسین زاده تاکید کرد: نمایشگاه صنعت نمایشگاهی باید معرف این حوزه باشد و تمام سایت های نمایشگاهی سراسر کشور، غرفه سازان و دست اندرکاران در این عرضه باید حضور یابند .
معین مجری دومین صنعت نمایشگاهی نیز ‌با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی تصریح کرد: تا این لحظه 51 شرکت ثبت نام خودشان برای مشارکت در نمایشگاه را قطعی کرده اند که 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است .
وی ادامه داد: در حوزه غرفه سازی چند رونمایی داریم و از چند اپلیکیشن هم رونمایی می شود.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3173/پیشرو-بودن-در-صنعت-نمایشگاهی-با-بهره-گیری-از-تمامی-استانداردها
بستن   چاپ