کنترل بیماری‌های غیر واگیر در ایران
شنبه 27 بهمن 1397 - 10:46:33
ایران مراسم نیوز: دومین کنگره پزشکی اجتماعی با محوریت پیشرفت و چشم‌انداز پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیر واگیر در ایران، امروز 27 بهمن ماه در سالن همایش های رازی تهران گشایش یافت تا ابعاد مقابله با این نوع بیماری ها را بررسی و شناسایی کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این رویداد دو روزه که فردا نیز ادامه دارد آخرین یافته های پیشگیری  و کنترل بیماری های غیرواگیر در ایران ارائه می شود. در این کنگره پزشکان، کارشناسان، صاحبنظران و پژوهشگران به ارائه نقطه نظرات خود در باره این بیماری ها می پردازند.
محورهای این رویداد علمی که با شعار راهی نو در ارتقاء سلامت جامعه با پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر برگزار می‌شود، مسئولیت اجتماعی در ارتقاء سلامت، نقش عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت، نقش پزشک خانواده و نظام سلامت، بار بیماری‌ها، ایراپن، پیشگیری و کنترل عوامل خطر بیماری‌های غیر واگیر و مداخلات فردی - مداخلات مبتنی بر جامعه است.
 پیش بینی بخش ویژه دانشجویان از ویژگی های این کنگره است و علاوه بر حضور دانشجویان؛ صاحبنظران، کارشناسان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگران نیز در این رویداد حضور دارند.
دراین کنگره سخنرانان و شرکت کنندگان به ارائه مقالات خود در باره پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر می پردازند./5

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/3208/کنترل-بیماری‌های-غیر-واگیر-در-ایران
بستن   چاپ